פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות בקשותי לא מנתקים אותי מהשרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
למרות שביקשתי להפסיק את מנוי הטלפון לפני חודשים, חברת אורנג' מסרבת לעשות זאת וממשיכה לגבות סכומי כסף בעבור שרותים שמעולם לא דרשתי.
מס הטלפון בגינו אני פונה הוא - 054-7844278
השגת הכספים שנגבו ממני שלא כחוק וביטול מנוי בחברה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אלטמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה