פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של חברת אורנ'ג על שירות שלא קיבלתי נושא התלונה:
פדידה רועי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת אורנ'ג מחייבת אותי כל חודש במשך שנה עשרות שקלים על שירות sms שלא קיבלתי. כאשר דיברתי איתם הם טענו שזה דרך חברה חיצונית ואין להם שליטה על כך וזה לא באחריותם.
הם נתנו לי את הטלפון של החברה שגובה ממני כסף teleclal ואני לא מצליח להשיג אותם כל פעם עונה מזכירה שמבקשת להשאיר שם וטלפון והם אף פעם לא חוזרים. שלחתי פקסים התקשרי המון פעמים אין איש ואין עונה.
כשדיברתי עם אורנ'ג אז הם אמרו שהם לא יכולים לעזור לי.
אני רוצה לדעת איך יכול להיות שחברה חיצונית יכולה לשלוט לי על החשבון ואפילו לקחת לי עשרות שקלים בלי שאני ואורנ'ג נדע במה מדובר.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופירסום בציבור כתוצאה מהתרמית. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פדידה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה