פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מכשיר תקול וסירוב להחליפו בחדש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שידרגתי את מכשיר הנוקיה שלי ברשת אורנג' למכשיר חדש. עם קבלת המכשיר הבחנתי בתקלה "מולדת" - המכשיר משמיע צלצול לסירוגין. כמו כן השמע במכשיר היה לקוי. הודעתי על כך תוך זמן סביר למנהלת בקשרי הלקוחות (שמה והשיחה עמה מתועדים אצלי) אך היא סירבה להחליף את המכשיר ושלחה אותי למרכז שירות כדי לתקנו.
2 תקלות עיקריות: 1) שילמתי על מכשיר חדש ולא על מכשיר שיש לתקנו שבוע לאחר קבלתו. 2) האם אני כלקוח צריך לבטל את זמני בהגעה למרכז שירות ובהמתנה? והרי התקלה קרתה מיידית עם קבלת המכשיר
עוגמת נפש, בזבוז זמן וכן הפרת חוזה סוג הנזק :
החלפת המכשיר התקול מיידית למכשיר חדש תקין (על כך שילמתי). פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר דרפל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה