פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר לתוכנית ישנה וביטול חיוב עבור חבילת דקות נושא התלונה:
בירן יהב שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה פניתי לאוראנג בחיפה לרכישת כרטיס סים נוסף (orange2).
במהלך הרכישה, הציגה אשת המכירות של לאוראנג מצג שווא בו היא מתארת לי כי החבילה שאני נמצא כעת אינה משתלמת כלכלית והיא ממליצה לעבור לתוכנית אחרת כפי שהמחשב הציג. היא הרעיפה מספרים וחישובים רבים ובמהירות רבה, שיטה המזכירה את אסטרטגיית המכירות של יחידות דיור.

מכיוון שאני לקוח בלאוראנג זמן רב, לא העליתי בדעתי כי לאוראנג תונה אותי, ככל שכן אינני לקוח כבד ואפשרות הרווח שלי כתוצאה מהונאתכם תעלה לכם רווח רב. לכן הסכמתי לעסקה ואף חתמתי עליה.

לאחר כשלושה חודשים, כאשר הפכתי בדפי החשבון מחברתכם, גיליתי להפתעתי כי הניתוח שבוצע על ידי נציגתכם אינו נכון. לכן צילצתי ללאוראנג וביקשתי לחזור לתוכנית הקודמת.

עד אותו רגע לא העליתי בדעתי כי רומאתי על ידכם.

לאחר השיחה עם מספר מנציגי לאוראנג , עלה כי לא ניתן לחזור לתוכנית הקודמת בה התשלום עבור שיחות כביכול גבוה וללא דמי חיוב קבועים.
נציגכם הסבירו לי כי לא ניתן לחזור לתוכני בה אין דמי שימוש קבועים כי משרד התקשורת מחייב את לאוראנג לדרוש אותו.

אדון או גברת נכבדים: מוזר לי כי נציגי לאוראנג משתפים אותי במגעם עם גורמי ממשלה בבואם להערים על לקוחות. לא מתאים לחברה כשלכם!

לאחר שיחות מייגעות ועם תחושה של רמאות מצידה של חברת אוראנג נאלצתי להסכים לחבילה החדשה שהוצעה לי בה הובטח דמי תשלום קבועים על סך כ-12 ₪.

מעיון נוסף בחשבונית האחרונה עולה כי חוצפת חברת אוראנג לא תמה וגיליתי כי עדיין מחייבים אותי בדמי השימוש, (כעת הם נקראים "עבור חבילת דקות") ע"ס 33.770 ₪. זאת לאחר שהובטח לי, טלפונית, כי דמי השימוש הקבועים יופחתו לכ-12 ₪.
מדוע חוייבתי בסכום הגבוה?

הואיל שאינני מאמין כי נפלה טעות ומטרת חברת אוראנג העיקרית בחיוב זה היא ניצול נבזי של שאננות הלקוח.
והואיל ואינני מאמין כי פנייה טלפונית נוספת לנצגים תעזור לי.
אני דורש להחזיר את דמי השימוש הקבועים שנגבו עד כה כפי שסוכם עם נציגכם לאחר מעשי הרמאות של חברתכם לשידולי לשינוי תוכנית התעריפים.

כמו כן, אני מבקש את חברת אוראנג לשקול להחזיר אותי לתוכנית שקולה לתוכנית לפני שידולכם לעבור תוכנית שאמורה כביכול להשתלם יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר בירן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה