פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור מכשיר לא תקין שלא הצליחו לתקן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר משנה בעלי ואני רכשנו שני מכשירי מוטורולה E1000 שכבר בשבועות הראשונים היו לא תקינים.
בכל פעם מחדש היו מתקנים לנו את המכשירים ו/או מחליפים אותם למכשירים "ממוחדשים" ותוך שבוע הבעיות היו חוזרות על עצמן.
כמובן שבקשותיי להפסיק לשלם על המכשיר הפגום ולרכוש מכשיר מדגם אחר לא התקבלו ונאלצתי לרכוש שני מכשירי נוקיה 6280 חדשים ולשלם גם עליהם במקביל למוטורולות ששוכבות חסרות ערך ושימוש בתוך מגירה.
מכשירי הנוקיה נרכשו ביום 1.1.07, ולאחר חודשיים בדיוק גם הם התחילו לעשות בעיות. ביקשתי מאורנג' לפני הכל להפסיק לחייב אותי על המוטורולה. כל מטרת רכישת המכשירים הנוספים הייתה כדי שלא אצטרך להגיע כל פעם למוקד התיקונים לתקן את המכשיר, ויוצא שאני משלמת על 4 מכשירים פגומים במקום על שניים.
כמובן שחברת אורנג' לא מסכימה להפסיק לי את התשלומים על מכשירי המוטורולה, ובנוסף, כאשר לקחו לי את המכשיר לתיקון ביום שישי האחרון, מחקו לי את כל ההורדות שהיו עליו - טרוטונים, הורדות של שירים ומשחקים, את כל ההודעות השמורות ואת כל התזכורות (החשובות) שהיו לי ביומן, וזה בהמשך ישיר לתיקון מכשיר מוטורולה של בעלי בעבר, תיקון שגבה מחיר של כרטיס זכרון שהלך להם לאיבוד, כרטיס שכלל תמונות יקרות ערך ממסיבת האירוסין שלנו.
כאשר דיברתי ביום שישי האחרון עם מנהל המוקד בפתח תקווה וביקשתי ממנו להפסיק לשלם על המכשירים הפגומים, הוא ענה לי במשפט הבא: "כאן זה לא לשכת סעד!" מיותר לציין שנפגעתי מאוד מהמשפט המזלזל ומהיחס. אינני מבקשת סעד, אלא לקבל תמורה הוגנת לכספי.
עוד אציין כי לאחר בירור במוקד הטלפוני לגבי החשבוניות, גיליתי שאני מחוייבת על חבילות גלישה ותוכן שלא ידעתי כלל על קיומן, וזו לא הפעם הראשונה שקורות להם "תקלות" כאלה, שחבילות מתווספות באופן לא ברור לחשבון.

תלונות נוספות יש לי על הזמן הרב שהמתנתי במוקד, למרות שהובטח לי בטלפון כי אקבל יחס של לקוח עסקי ובכניסה למוקד הובטח לי ע"י הדייל כי לא אמתין יותר מ-20 דקות, ובפועל המתנתי 55 דקות ועל כל הזמן היקר אותו בזבזתי בשנה עמוסה בשיחות טלפון טעונות עם נציגי שירות ומנהלים ובביקורים במוקד התיקונים של החברה.

דבר נוסף שנאמר לי ע"י נציגת השירות הפרונטלי הוא שבמכשיר הנוקיה 6280 יש צורך לבוא כל חודשיים למוקד על מנת לעשות עדכון גירסה. דבר זה כמובן לא נאמר לי כאשר רכשתי את המכשיר, ואינני מוכנה לטרוח ולבוא למוקד התיקונים כל חודשיים, מה גם שעל מנת שאוכל לבוא למוקד עליי להפסיד שעות עבודה, מאחר והמוקד פתוח רק עד שעה 18:00 בימים א'-ה' כאשר אני מסיימת לעבוד בשעה 20:00 ובימי שישי פתוח עד שעה 13:00 כאשר אני מסיימת לעבוד ב-14:00.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר כספי חודשי עבור התשלומים שנותרו על מכשיר המוטורולה, החלפת מכשיר הנוקיה 6280 למכשיר חדש בו אין צורך לעדכן גירסה כל חודשיים, פיצוי על שעות העבודה שהפסדתי ועל התוכן שנמחק משני המכשירים. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת יקל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה