פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור גלישה שלא בוצעה נושא התלונה:
רובינשטיין  ישראל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הייתי בחו"ל וכשחזרתי קיבלתי חשבונית מחברת אורנג' בסך מעל 333 ש"ח לאחר הוכחות וויכוחים הם ויתרו ונתנו זיכוי על מלוא הסכום. החודש אני מקבלת שוב חיוב בסך מעל 1184 ש"ח כולל מע"מ. החשבונית הונפקה עבור התקופה מ7.1.07 כאשר התאריך חזרתי לארץ היה 10.1.07 כלומר סך החיוב על הגלישה הוא על 3 ימים בהם הייתי בחו"ל (גם במידה וגלשתי, הסכום איננו הגיוני) כשהתקשרתי לברר מה קרה הם כבר כמה ימים סחבו אותי עם תשובות, עד שהיום הם הודיעו חד משמעי שאין בכוונתם לוותר מפני שיש בידיהם מסמך שגלשתי. לפי הפירוט החלקי כשקבלתי בטלפון חלק בשעות הגלישה היו בשעת הטיסה (פירוט הגלישה ישלח אלי בדואר בימים הקרובים). על שאלתי מדוע בחודש שעבר הם הסכימו שטעו וזיכו אותי, ענו שהזיכוי בחודש שעבר ניתן כמחווה. אשמח לתשובה בדואר האלקטרוני: [email protected]
תודה רבה
עוגמת נפש והמון ביזבוז זמן סוג הנזק :
קבלת כל כספי חזרה . פלוס באם יראו לנכון לפצות אותי על עוגמת הנפש הרבה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת רובינשטיין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.
תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה