פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי,נזק עסק,עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קשריי לקוחות/שימור לקוחות 13.3.07


הנידון: שירות לקוי,פוגע ומשפיל,נזק כספי
מאת:וינטר אוהד 0545336178

שלום רב!
היום בשעה 13-10 לערך הגעתי לתחנת שירות שלכם ברעננה.
רציתי לבדוק את המכשיר מסוג מוטרולה V3X שלי עקב בעיות באינטרנט בעיות קליטה.
לאחר שהמכשיר נשלח לבדיקה כעבור 15 דקות שאני ממתין נציגה פנתה אליי ואמרה לי שצריך לצרוב מכשיר ובמידה ויש לי משהו במכשיר שאין לו גיבוי אז שאני אגבה כי אי אפשר לעשות את זה בתחנת שירות! שאלתי אותה מה זאת אומרת? יש לי פגישות עסקיות במכשיר שלי וכרגע אין לי אפשרות לגבות את מה שיש שם,הנציגה אמרה לי שאלך הביתה ואגבה בבית ואז אחזור! מה זה היחס הזה? הסברתי לה שאני לא יכול לבזבז ימים ושעות בנקודת שירות , יש לי עסק לנהל ולא יכול לבזבז זמן יקר, ביקשתי ממנה מנהל שיעזור לי לפתור את הבעיה הנ"ל, רק כעבור 15 דקות נוספות היא נזכרה לבוא אליי ולהגיד לי ללכת לנהל משמרת, פניתי למנהל משמרת והוא אמר לי להמתין בתור,חיכיתי 20 דקות נוספות עד שנמאס לי ביקשתי את המכשיר שלי בחזרה שאני מושפל,עוגמת נפש ומפסיד זמן יקר שהייתי צריך לחזור לקליניקה לטפל בלקוח שמחכה לי . בסופו של דבר התקשרתי לשירות לקוחות בטלפון בשירות לקוחות הטלפוני ביקשו את הנציג הטכני בתחנת שירות ברעננה וראיתי שלא יוצא מיזה שום דבר אף אחד לא עושה כלום!!!!!!!! וכמו כן שלקחתי את המכשיר בחזרה הם גילו שהכרטיס סים שלי נעלם וחיפשו אותו בכל המרכז שירות! שאלו אותי אולי ראיתי אותו,אני בהתחלה לא הבנתי מה קרה שם ועניתי שאני קיבלתי בהתחלה לפני התיקון שקית אטומה שלא פתחתי כלל, רק לאחר 10 דקות פתאום אחת הנציגות שאלה מי זה אוהד וינטר? ועניתי לה שזה אני , פשוט לא האמנתי שזה קורה לי!!!?
אני מצידי רציתי לנתק את הקו שלי כי זאת לא צורה לטפל בלקוח ועוד לקוח עיסקי.
ביזבזו לי שעות עבודה ועוגמת נפש שאף פעם לא קרתה לי בשום מקום!
ביקשתי מהנציגת שירות מנהל , מנהלת בשם קרן דיברה איתי בטלפון והסברתי לה מה קרה בתחנת שירות ואמרה לי איך היא יכולה לפצות אותי? עניתי לה שאני לא יודע שזה התפקיד שלה, היא אמרה שקשה לה לחשוב לבד ושאני אציע! היא לבסוף אמרה שהיא יכולה לתת לי פיצוי של שלושה חודשים לכל חודש שעה חינם וכרטיס זיכרון. אמרתי לה שזה לא מספק אותי כי הפסדתי לקוח והפסדתי טיפול בסכום 300 ₪. היא אמרה שבמידה ואני רוצה להתנתק אין לה בעייה כי יותר מיזה היא לא יכולה. בלת ברירה הסכמתי כי זה קו עיסקי שאני מרבה להשתמש בו וכולם מכירים.
זה פשוט יחס לא הולם לחברה עולמית שלא יכולה לתת בארץ שירות כמו שצריך וזאת לא הפעם הראשונה שאני לא מקבל שירות בהתאם יחס ואנושי!!!

אני מאוד מאוד מאוכזב , אני מושפל ומאוד לא מרוצה!
מקווה שפנייתי תעורר משהו אצלכם ותעשו משהו בנידון !
אוהד וינטר
עוגמת נפש,עלבון,בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
החזר הנזק הכספי בכל צורה שהיא,ופיצוי על העלבון הזמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר וינטר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה