פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות משירות מסויים נושא התלונה:
עזרא צחי ונטע-לי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשישה ימים ביום חמישי בתאריך 8/03/07 רכשתי מחשב נייד וביקשתי מנציג אורנג' באותו יום לתת לי חבילת גלישה על מנת שהנייד שלי ישמש כמודם למחשב הנייד . לאחר ניסיונות מרובים לא הצלחנו לתקשר בין הנייד למחשב הנייד וחבילת הגלישה נשארה ( יש לציין שאתה מכשיר הפלאפון שידרגתי לפני כ 3 חודשים , דור שלישי שאיתו כבר מגיעה חבילת גלישה בסיסית לדור שלישי שאותה ביטלתי כחודש לאחר השידרוג ללא שום בעיה מצידם). הנציג הבטיח לי שיחזור אליי למחרת וימשיך לנסות לעזור לי וקיים את הבטחתו אך אני הייתי עסוק והוא הבטיח שוב שיחזור אליי כבר ביום ראשון , הבטחה זו כבר לא קויימה .
ביום שני 12/03/07 התקשרתי לאורנג' על מנת לומר להם שאין לי יותר צורך בשירות האינטרנט שנתנו לי מכייון שאיני מרוצה מהשירות , וכאן החלה הבעיה .
הנציגה שענתה לי אמרה שאם אני מבטל את חבילת הגלישה הזאת כל ההחזרים שייש לי על המכשירים הניידים שלי מתבטלים גם , למרות שדבר זה לא צויין בשיחה שלי כאשר חיברנו את חבילת הגלישה , אותה נציגה הבטיחה לי שתבדוק את הנושא ושתחזור אליי בהקדם וגם זה לא קרה .
התקשרתי ביום שלמחרת ושוב ענתה לי נציגה שאמרה לי את אותו הדבר לגבי הביטול ושהיא תבדוק את העניין ותחזור אליי בהקדם (שמה רחל ) , נציגה בשם דיאנה חזרה אליי ושוב הסברתי לה את כל העניין של החבילת גלישה והביטול שלה ושוב נאמר לי שהיא תבדוק את הנושא ותחזור אליי .
היום שוב חייגתי לשירות ענה לי בחור ואמר לי שהוא יבדוק את הנושא ויישמע את ההקלטת השיחה שבה ביקשתי לעשות חבילת גלישה ויבדוק אם אכן נאמר לי על נושא הביטול זיכויים אם אני ארצה לבטל את חבילת הגלישה , כמובן שאותו נציג הבטיח שיחזור בערב וציינתי בפניו שכבר 3 נציגים אמרו לי זאת ולא חזרו אליי והוא הבטיח שוב ונתן את מילתו שהוא יחזור אליי בערב , כמובן שדבר זה גם לא קרה , אותו נציג לא חזר אליי .
חייגתי שוב פעם בשעה 21:20 וענתה לי נציגת שירות לקוחות פרטיים וטענה שהנציגים של השירות העיסקי בו אני נמצא כבר לא נמצאים והיא לא תוכל לעזור לי לצערה והיא תשאיר הודעה עם בקשה שיחזרו אליי בדחיפות .
מה קורה כאן זה פשוט גועל נפש , מעולם לא נתקלתי בשירות כזה מזלזל , הם פשוט לא רוצים לנתק אותו מחבלית גלישה שבה אני כלל לא משתמש ומנתק אותה עכב זאת שגם השירות שניתן לי איננו עזר לי כלל , פשוט סוחבים אותי .
אודה לכם על עזרתכם המהירה .
חייגתי
לאחר שנציג השירות שחיבר לי את החבילת גלישה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר עזרא על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה