פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התכחשות להסכם , מרמה וגביית כספים שלא כדין נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14 באוגוסט 2006 שדרגתי למכשיר Motorola V3x אצל משווק בעמדת מכירה של אורנג' בסניף קריית ביאליק. לפי דברי נציג המכירות שמכר לי את הפלאפון נאמר כי במסגרת שדרוג המכשיר שביצעתי עלי לקבל החזר חודשי בסכום 29 ש"ח בתנאי כי החשבון עולה על סכום 200 ש"ח.
כמו כן ניתקלתי בבעיות הן בקליטה שקיים במכשיר, הן בבעיית הסוללה שמסתיימת לאחר פחות מ-3 שעות בעוד המכשיר חדש הן חבילת free400, הן בגלישת שיחות מחודש קודם המופיע בפירוט השיחות והן בגביית כסף שלא כדין לפי ההסכם.
לאחר פניות רבות ומרובות לנציגי מוקד השירות של החברה והן למנהלות מוקד במטרה לפתור את הבעיות הנ"ל נתקלתי באטימות ובמתן תשובות מטעות ושקריות .
בתאריך 24/8/06 בשיחה עם מנהלת בשם דנה טענה בפניי כי קורה "שנציגי שירות עושים טעויות וישנם טעויות אנוש" ושאני צריכה להיות "סבלנית" לקבלת תשובה מהמחלקה הפיננסית ביום ראשון בתאריך 27/8/06. הסחבת ממשיכה ואף אחד מהחברה לא יוצר עמי קשר לא שירות פיננסי ולא שימור לקוחות.
בתאריך 31/8/06 התקשרתי למוקד שירות , והחמור מכל נציגת שירות טוענת בפניי כי דנה התקשרה ובנוסף גם ממחלקת שימור לקוחות התקשר, כשבפועל לא קיבלתי מהם כל שיחה. כמו – כן הנני שוב מבקשת מנהלת. לאחר שיחתי עם מ.אולגה התברר לי כי שהיא בדקה וראתה שלא בוצע שום שיחה משימור לקוחות וגם המנהלת דנה לא חזרה אלי. העליתי בפניה את השאלה מדוע לשימור לקוחות לוקח להם 3 ימים להתקשר ללקוח , וכי אם זאת הדרך "לשמור על הלקוחות של החברה". לפי דבריה של אולגה נאמר כי זה מצב לא תקין ששימור לקוחות לא יוצר קשר וכי תיצור עימי קשר בנוגע לטיפול הבעיה במהלך היום.
בתאריך 1/9/06 בשעה 9:30 בבוקר הנני מקבלת שיחה מהמנהלת אסתי וזאת לאחר שבתאריך 31/8/06 שהובטח לי ע"י אולגה - המנהלת כי אסתי המנהלת של דנה תיצור עימי קשר עד סיום המשמרת שלה, ציינתי בפנייה שאינני מרוצה מהשירות כלל ומבקשת ממנה באופן חד משמעי את ניתוק הקו באופן מיידי, והיא טענה כי היא מנהלת בכירה במוקד והיא יכולה לבצע גם את הדברים ששימור לקוחות יכול לעשות וכמו כן שהיו הרבה כשלים של המוקד בנוגע לטיפול מרגע יצירת הקשר שלי עם המוקד. הוסבר לה כי אני מעוניינת בניתוק הקו והיא ניסתה להשביע את רצוני מדברים שלא משתווים לחוסר שירות וזלזול הן מצד כל הנציגים, הן מצד המנהלות, הן מצד המחלקה הפיננסית והן משימור לקוחות. וכמו כן הציעה לי רק לאחר שבועיים של אותה תקלה שאני "מתחננת" שיחליפו לי את הסוללה , אם אני מעוניינת שהיא תשלח נציג שליחויות שייקח את הסוללה ויביא לי סוללה חלופית.
הנני פונה אליהם שוב בתאריך 24/9/06 באשר למכתבי מתאריך 3/9/06 לאחר הבטחות חוזרות כי יצרו עימי קשר וכך נמשך עד 4/9/06 כאשר שימור לקוחות התעורר לתחייה לאחר שבוע ויום של המתנה מלאה עצבים וחוסר תשובות ומענה כאשר בזמן פנייה לחברות אחרות בבקשה לדבר עם שימור לקוחות המענה לבקשה זמנו הוא 48 שעות ובד"כ פחות מ- 24 שעות ישנה תגובה ממחלקת שימור לקוחות.
בשיחה עם מנהל שימור לקוחות אלדד פאר, ניתנה לי הטבה של 50% על שני יעדים שאחד מהם היה היעד של אמי אך לאחר השיחה עימו יצרתי קשר עם המוקד על מנת להוסיף יעד נוסף ואז התברר לי כי בעצם היעד שסוכם בשיחה עם המנהל אלדד פאר הוא בעצם המספר נייד שלי.
כמו כן הועלתה הבעיה על זיכוי של חבילת השיחות free400 שהיתה קיימת בחשבון אך לא הוצגה בחשבון, ואז במהלך השבוע מתקשר אלי נציג שירות לקוחות אשר טוען כי הזיכוי עומד על סך של 4.30 ש"ח, הבהרתי לנציג כי הסכום לא נכון ואנני מאשרת זאת. לאחר בדיקה מעמיקה של החשבון הזיכוי עומד על סך 46.88 ש"ח עבור חבילת הדקות.

כמו כן בבדיקת החשבון התברר לי בנוסף כי חויבתי על שני כרטיסים חכמים sim בסכום של 171.44 ש"ח על שני הקווים שייש לי בעוד החוזה מעיד כי אין לחייב בתשלום ובנוסף חויבתי על חבילת אינטרנט בחודש הראשון בעוד שנציג השירות טענן כי חבילת האינטרנט בחודש הראשון בחינם ובנוסף חויבתי על חבילת משולבת שלא התחייבתי כלל ובנוסף לא זוכיתי על ההטבה של 50% הנחה על 2 יעדים.

והגרוע מכל נאמר לי ע"י נציג המכירות אשר ממנו נרכש המכשיר כי אני נמצאת במסגרת שדרוג וכי אני יזוכה בשדרוג של מכשיר בחשבונית אשר סכומה מעל 200ש"ח בזיכוי של 29 ש"ח עד היום לא קיים זיכוי שכזה בנוגע לשדרוג.

לאחר השתלשלות הדברים זוכתי על רוב החיובים השונים שבוצעו עקב טעויות של החברה.

עד היום במשך חצי שנה אינני מקבלת החזר כספי עבור השדרוג של המכשיר בעוד החשבונות עולים על סכום של 200 ש"ח.

הנני פונה אליכם בזאת מאוכזבת מהשירות הכושל, הזלזול , חוסר יחס ומכל המצב שעברתי בחברתכם ומבקשת בזאת לבטל עימכם את החוזה שנחתם עקב אי עמידה בהסכם שבוצע ומרמה בהתנהלות חשבון הפלאפון במצח נחושה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפרת חוזה של שני המספרים בחברתכם והחזר כספי מלא עבור המכשיר שרכשתי - להתנתק מחברת אורנג' אחת ולתמיד פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת מימרם על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה