פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מטיפול נושא התלונה:
פלדמן ניר שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחרונה הצטרפתי לרשת orenge בידיעה שזוהי הרשת העדיפה והמשתלמת . נוכח עובדה זו רכשתי מכשיר מדגם nokia n73 .
המכשיר הינו מצויין למעט בעייה של גרסה אשר גורמת לניתוקים הולכים וחוזרים לפני ובזמן קבלת שיחה . עדכנתי את מוקד שירות הלקוחות נוכח התקלה ונמסר לי שאכן הם מודעים לבעייה זו ובעתיד הקרוב אמורה לצאת גרסה אשר תפתור תקלה זו ובכן לאחר מס' חודשים יצאה גרסה למכשיר עדכנתי גרסה זו אך לרוע מזלי קיבלתי אותו עם תקלות יותר רציניות כגון: איפוס מכשיר אשר משבש ומבלבל את כל רשימת אנשי הקשר אשר מצויים במכשיר, איפוס תאריך ושעה כל כמה דקות. במצב זה פניתי שוב למוקד השירות בטלפון ובו נאמר לי כי עליי להגיע שוב למוקד שירות ומכירה ע"מ לתקן זאת בהקדם . הגעתי וסרבתי בתוקף לא לצרוב את המכשיר בשנית דבר הגורם למחיקה טוטאלית של הזכרון ובכן בקשתי זו לא כובדה ומכשירי נצרב ואופס. בסוף הצריבה נאמר לי כי לא ניתן לעלות על התקלה וכן עליי להגיע בעוד מס' ימים לעדכן גרסה חדשה אשר תפתור בעייה זו .
תלונתי זו נובעת משום שברצוני לברר מדוע עליי לרכוש מכשיר במחיר מלא במיטב כספי ולא לקבל מכשיר תקין ואי קבלת שירות מן חברת "פרטנר תקשורת בע"מ" ???
ניר
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר ופיצוי מקובל על שני הצדדים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פלדמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה