פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת תעריפים בלי הודעה ללקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת אורנג' העלתה את המחירים שלה בלי להודיע מראש ללקוחותיה, ולא מוכנים לזכות את הלקוחות.
בעבר כאשר העלו את התעריפים, השתמשו באמתלה שהם מודיעים על כך בחשבונית. הפעם הם הודיעו על כך באותה חשבונית שהם גבו את הכסף!!!
אני לקוח אחד ממנו גבו כ-20 ש"ח יותר... תכפילו את זה בכ-מיליון לקוחות, והנה לכם רווח של כ-20 מיליון ש"ח!!!
כעת אורנג' אינם מוכנים לזכות אותי וזה לא מתקבל על הדעת.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי - ולא בדקות מתנה !!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אשכנזי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה