פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קליטה גרועה,נזק כספי. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
שבוע שעבר עשו לי שדרוג של מכשיר דור 3 למכשיר דור 2.5 עקב בעייה בדגם המכשיר - מוטורולה וי 3 איקס שהיה כל חודש במעבדה והוחלף 3 פעמים במשך 8 חודשים וכמו כי אי התאמת חבילת דור 3 לצרכים שלי.
לאחר תקלה בתחנת שירות ברעננה שהצוות טכני לא יכל לעזור לי וכמו כן איבדו לי את הכרטיס סים ועיכבו אותי בתחנת שירות הפסדתי לקוח שהנזק הוא נזק כספי של 300 ש"ח פלוס נזק של איבוד לקוח.
קיבלת פיצוי של כרטיס זיכרון.
אחרי שקיבלתי את המכשיר הנוקיה 6131 דור 2.5 אז גיליתי בעיות קליטה בדירה ובמשרד-קליניקה יש ניתוקי שיחות וקליטה לקויה. כמו כן המכשיר היה אצלי יומיים והיה לו באג בשעון מעורר שבגלל זה לא התעוררתי ועשה נזק של איחור לעבודה.
ביקשתי מהשירות לקוחות שליחות ללא עלות מפני שרק הייתי בתחנת שירות.
שלחו לי מכשיר נוקיה חדש אחר ולצערי שכחתי את הכרטיס זיכרון שלי במכשיר הלא תקין, באותו ערב צלצלתי לשירות לקוחות אורנג לשאול אותם מה אפשר לעשות? ענה לי נציג מהתמיכה ואמר: "אל תדאג אפשר לאתר את הכרטיס זכרון ואת המכשיר שלך" רק תתקשר בבוקר לשירות לקוחות ותסביר להם. התקשרתי למחרת לשירות לקוחות והסברתי להם מה קרה , נציגה בשם שרון אמרה לי שהיא תטפל בזה אבל תחזור אליי יותר מאוחר, עבר יום שלם ואף אחד לא התקשר, אני יזמתי שיחה והתקשרתי לשאול מה קורה? נציגה ענתה ואמרה לי שאין אישור לדבר כזה והוסיפה שהיא יכולה לתת אישור חריג לאחר בדיקה ולתת לי 50% על כרטיס חדש. אמרתי לה שאני לא רוצה כרטיס חדש אני רוצה את הכרטיס הקיים שהיה ושיאתרו לי אותו דרך החברת משלוחים, היא הסבירה שאי אפשר!! אמרתי לה אז למה נציג אחר אמר שכן. והיא אמרה לי שאי אפשר, ביקשתי מנהל שיעזור לי אך המנהל אמר אותו דבר. זאת לא פעם ראשונה שאני ניתקל בתקלות בחברת אורנג.
אני סהכ רציתי את הכרטיס זיכרון הזה כי גם ככה הדגם שהחליפו לי לא משרת את הצרכים שלי ושל העסק כמו שאני צריך.

אשמח לתשובה הולמת.
תודה מראש, אוהד
עלבון,עוגמת נפשת, סוג הנזק :
קבלת כרטיס זיכרון 512 MG או ניתוק הקו ללא קנסות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר וינטר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה