פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחיר וניתוק משירות נושא התלונה:
יפרח דניאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח
הייתי בעל מכשיר עם שירות GPRS שהביאו לי חבילה בתשלום חודשי 13.90
במהלך החודש ניתקו אותי מהשירות ובנוסף גבו ממני 40 שקלים מחשבון הביג טוק שלי.
בלי שום הודעה מוקדמת
+עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דו"אל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר נסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה