פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ברמה שלא הכרתי ... המבין יבין ... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כשדיברתי עם נציגת השירות של אורנג בטלפון נאמר לי שבאפשרותי לשדרג למכשיר מסוג Nokia 6288 במחיר 594 ₪ ,בהחזר מכשיר ישן כשאני מדבר מעל 16.5 ₪ בחודש.
אך להפתעתי כשהגעתי למוקד השירות של אורנג' כדי לשדרג ,לא יכולתי מכוון ש"התוכנית שלי לא מאפשרת".
אך התקשרתי לברר יום לפני לגבי השדרוג כדי שלא יבצר מצב כזה ,ושאלתי לגבי התוכניות ואמרו לי שהכול בסדר ושאני צריך רק לבוא ולשדרג.
מצב זה קרה בעבר ויצאנו משם בעוגמת נפש רבה.
כשאני מתלונן בפני הנציג הוא מדבר אליי בזלזול ואומר לי ללכת.
אני רוצה לקבל את ההצעה שהובטחה לי פלוס פיצוי הולם.

]=

המכתב הועבר בהעתק למספר גורמים , אני לא מתכוון לוותר .
העדפתי להשתמש בשפה גבוהה ולא להגיד מה אני באמת חושב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יקבל את ההצעה שהובטחה לי פלוס פיצוי הולם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר שיליאן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה