פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות משפטית של חברת אורנג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שינקין 66/3 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח מזה שנים באורנג לפני כשלוש שנים נפטר אבי והותיר את אימי חסרת כל ,אישה בשנות ה60 לחייה חיה מקצבת אלמנה , במשך שנים נהלתי חשבון עבורה וגם האורנג ממנו דיברה היה על שמי אך ירד באופן מסודר מקיצבתה ומהחשבון בנק על שמי שפתחתי . באוק אימי החליטה לנסות עצמאות ופתחה חשבון חדש אך לא ידעה שעליה להעביר את הוראת הקבע , הבנק החזיר לה שלוש הוראות קבע מבלי לידע אותנו , באוק נוב דצמב . שלושת הוראות הקבע שחזרו היו על סך 685 שח . את הדואר על ההוראות קבע שחזרו כביכול על שמי שלחו לכתובת לא נכונה ואפילו לא ידענו שהם חזרו .. ב4 לדצמבר הגיעה אימי לתחנת שרות של אורנג ובתמימות ביקשה להעביר את המספר שלה על , שמה . אורנג דאגו לטזז אותה להשיג ממני ייפוי כח וצילום תז אך לרגע אחת לא אמרו לה שיש חוב על הקו שלה ולא יידעו אפילו אותי ביצעו את העברה ללא בעיה . לפני כשבועיים הגיע דואר רשום אל אימי הביתה ,היא ביקשה לשלוח את זה עלינו אותם 685 שח הפכו להיות 2000 שח . דברנו עם הנציגה הסברנו שמדובר בטעות של אישה תמימה שחיה מקצבה מאוד דלה , ושהם לא היו אמורים להעביר בעלות על שמה לפני שיידעו אותנו על החוב , חזרו אלינו עכשיו בחג לומר שמכיוון שהם מכירים בטעות שלהם הם מוכנים להתחלק בחלק מהקנס הם עושים לה הנחה של 30 אחוז . זא שעל חוב של 685 שב4 לדצמבר שהגיעה לתחנה ךהעברת בעלות עמד על 685 שח הם רוצים לאחר הנחה של 30 אחוז שאימי תשלם1379 שח . התווכחנו איתם שעות בטלפון , הם יודעים שכל מה שאנו אומרים זה אמת לאמיתה ,הם יודעים שלעולם הקווים שברשותי לא הפרו התחייבות והוראות הקבע ירדו תמיד כמו שעון שוויצרי , הם יודעים שלאימי לאחר הוצאות נותרים כמה מאות שקלים זעומים לסגור את החודש ובכל זאת טרם הגיעו להחלטה הנכונה וההוגנת לגבות ממנה את 685 שאותם היא חייבת. מס הפנייה שלנו באורנג הוא 139827483
כספי סוג הנזק :
לאפשר לאימי לשלם את החוב המקורי כפי שעמד ב4/12/06 שהגיעה אל תחנת השרות שלהם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר עזרא על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה