פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בלקוחה ואטימות מוחלטת נושא התלונה:
אוחנה שירה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כבר חצי שנה אני סובלת מחוסר קליטה במכשיר סמסונג 990. לאחר "תיקון" נישארה הבעיה של חוסר קליטה ונוספה בעיה שאנני יכולה לחייג את כל המיספרים, בקיצור כמעט ואינני יכולה לקבל שיחות בגלל חוסר קליטה וכמעט אינני יכולה לבצע שיחות שאינם נימצאים בזיכרון מכוון שאנני יכולה לחייג...
חבל שבשרות לקוחות מבטיחים שיבדקו מה הם יכולים לעשות והם אף פעם לא חוזרים אליי, לפי דעתי זה לא הוגן !

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אוחנה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה