פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה של אורנג "חתונה קתולית נושא התלונה:
מאיר דניאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
רציתי לשתף אותכם בחויה לא נעימה שקראה לי במרכז השירות של חברת אורנג בבאר שבע.ביקרתי שם משעה חמש בצהריים עד שעה רבע לתשע בערב. יש לי שירות תיקונים וביטחמ על גניבה אובדן ונזק כ שלושים שקלים מידי חודש.
אני הישארתי מכשיר בתיקון ולפני כן הנציג טכני אמר "שביגלל שזה תקלה בפעם החמישית אז יחליפו את המכשיר"בפעם החמישית ן לאחר שעה וחצי יצא מתיקון והיסברו לי שהחליפו לו את ה"ספיקרפון".היסברתי שאני לא מעוניין לקבל אותו רק חדש. מרוב כל הבעיות שהמכשיר הנ"ל עשה (מדובר על מכשיר מוטורולה V-191 שנימצע בתוכנית "כשר" שאומרת שאין מיסרונים ואינטרנט. וכך מתאים לצורכיי משום שאנו מסורתיים.
בדקו במלאי ואמרו שאין את המכשיר הזה ,אלא מכשיר SAM אחר שערכו פחות מהמכשיר שלי בחמישים אחוז. אומנם לאחר שכן היסכמתי בדקו ואמרו שאין אותו בשירות אלא רק בירושלים ושאלו אותי אם אני יכול להגי לשם שלא היסכמתי ניסו לשכנע אותי לעשות "שידרוג" בחינם אומנם לשני מכשרים שהם לא כמו שלי אלא פתוחים ל MP 3 ו SMS ו GPRS הכוונה בהיתחיבות למרות שהם מאלצים אותי בשידרוג משום שאין להם חלופי ביגלל ההיתחיבות היתנגדתי משום שיש לי מכשיר בלי היתחיבות אז למה אני צריך לקחת מכשיר וגם משום שאני מפש מחשיר בלי השירותים הנ"ל. בהתחלה אמרו שהם לא מוותרים על לקוחה כמוני ואמרו לי להסכים אומנם אמרתי שאני לא מעוניינת להיתנתק אלא לביג טוק בחינם והם היסכמו "לוותר" על דמי המעבר. אבל אז אמרו שאי אפשר משום שהוא מכשיר כשר אז צריך להחליף לי מספר ואז אני יעבור ל ביג טוק והיסכמתי (0546271046)
אומנם אחרי מיספר דקות נאספו כל השלושה נציגות אצל המנהלת (יהודית) ואז היא אמרה שאי אפשר לעשות את זה ולא ציינה למה למרות שלפני כן היא נתנה אישור. אומנם היא גם הישפלה אותי ואת אימי וצעקה עלינו ואמרה "אין מה לעשות אני לא יכולה לעזור לכם" תקבלו מכשיר מחודש עוד כמה ימים ע"י שליח או תתחיבו." אז ביקשתי להיתנתק והיא הביאה לי טופס ניתוק אבל על המיספר החדש 0546271046 ושם לא צויין המיספר החדש משום שלא ראיתי את המיספר שלי ופחדתי שייחיבו אותנו על המשך השירות ביקשתי את הטופס עם שני המספרים הקודם שלי והחדש (0548484190) אומנם הן צעקו ולא רצו לתת רק לאחר ששוב המנהלת יצאה ואמרה "שאם לא נצא בטוב נצא ברע" ואז אמרה לנציגה תבטלי את כל מה שעשית כאילו לא היה דבר ותיתני לו את המיספר הקודם שלו ותעיפי אותם מכאן מהר. אז אימי אמרה לליאת הנציגה שהיא לא מסכימה לצאת בלי טופס על שני המיספרים היא אמרה שאי אפשר ולמה אנחנו לא מאימינים להם היא יכולה להיתקשר למספר ולירות שהם מנותקים .
אחרי שהיגבעתי את הקול כי לא הייתה לי ברירה ,וביקשתי ניתוק חתמתי להם על טופס " הפסקת השירות" הם אמרו שינתקו אומנם הקו עדיין פועל
0548484190

תודה מראש אורטל רחל דניאל
מספר לקוחו 1.12255460
זיכוי כספי עבור מה שקרה סוג הנזק :
ברצוני מכשיר חדש בלי היתחיבות, פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר דניאל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה