פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון במכשיר אחד נוסף נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
התמר 128 נתיבות כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותינו שלושה מכשירים ניידים. לפני כחצי שנה שדרגנו את המכשירים שהיו ברשותינו (שניים) וכן רכשנו אחד נוסף.
לצערי, אנו מחוייבים בשימוש של 4 מכשירים ולמה?? כבר פנינו אליכם בבקשה..אמרתם שתשלחו מייל. זה לא התאפשר. אמרתם שתשלחו טופס בדואר...אך כלום... גם בחודש הנוכחי חוייבנו. למה?????????
כספי סוג הנזק :
לעדכן את שלושת הניידים בלבד.... פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה.
אנו מודים לגברת כהן, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה