פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה מספר 3 באותו עניין - מכשיר לא תקין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כל מי שקורא את התלונה הזאת:
א. אל תתקרבו למכשירי נוקיה 6280 ו- N73. בעיות בלי סוף.
ב. ובהמשך לבעיות בלי סוף מהסעיף הקודם - שירות כמובן לא תקבלו מאורנג', גם אם הם סיפקו לכם מהאריזה מכשיר לא תקין ושילמתם עליו 2000 ש"ח.
ג. וגם אם הם כבר החליטו לתת שירות סביר ולהחליף את המכשיר המקולקל שסיפקו במכשיר חדש ולא במכשיר מחודש (באמת תודה רבה...) - הם מחפשים כל תירוץ כדי לא לעמוד מאחורי ההבטחה שלהם (ולמי שלא הבין: הבטיחו לי החלפת המכשיר לחדש, לא אמרו שזה מוגבל בזמן, פניתי אחרי שעשיתי הצלבה על הקו אבל המכשיר נשאר - ועכשיו אין עם מי לדבר).

אז באמת, עם כל הכבוד לכל הפלוורות שלכם על שירות טוב, ועם כל הכסף שאתם מוציאים על פרסומות בטלויזיה ושלטי חוצות על מחלף ההלכה - עם שירות כזה באמת לא תגיעו רחוק. מזלכם שהתחרות בארץ היא לא באמת תחרות...
וכל השאר ברשימה סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר לב-רן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה