פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא ראוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי האחרון ניגשתי לנקודת השירות של אורנג על מנת לתקן את הפלאפון בשל בעייה במצלמה.
אחרי המתנה קצרה בתור מסרתי את הפלאפון שלי לנציגת שירות, היא שמה לי כמה חלקים בתוך שקית, ביקשה שאחתום ובנימוס אמרה לי לחזור עוד שעה.
בזמן הזה, הלכתי לשעה וקצת והשקית הייתה בתיק כל הזמן, שחזרתי לקבל את המכשיר, מיהרה הנציגה להודיע לי שכרטיס הזיכרון לא נמצא בשקית, והיא יצאה בהצהרה שלא היה לי כרטיס זיכרון כי היא הייתה מוציאה אותו.
הסברתי לה בנימוס ששמעתי מוזיקה בערב לפני מהכרטיס, וכרטיס זיכרון - כמו סוללה זה משהו שלא מוציאים מהמכשיר ומהיום שקניתי אותו הוא לא יצא מהמכשיר, וגם, בכל הזמן, מהערב ששמעתי מוזיקה ועד הצהריים שהמכשיר נמסר לתיקון לא יצא ממנו הכרטיס, כי המכשיר היה עלי כל הזמן.
ביקשתי את המנהל, הסברתי לו את המצב, הסברתי לו שאני לא מעוניין לצעוק, כי צעקות לא מובילות לשום דבר, והוא הסביר לי שהנציגה מוציאה את הכרטיס לפני שהיא מוסרת את המכשיר לטכנאי, ואם לא אז מנהל המעבדה שטיפל במכשיר שלי היה מוציא אותו והיו מוצאים אותו, וגם הנציגה וגם המנהל לא ראו כרטיס.
עוד הוא הוסיף שכאשר הנציגה מוציאה את הכרטיס היא מודיעה שהכרטיס בשקית ומכיוון שהיא לא הודיעה לי אז לא היה כרטיס, לשאלתי למה היא לא שאלה אותי אם אין לי כרטיס לפני שהיא מסרה את המכשיר לתיקון לא היתה לו תשובה, הרי כל מי שמגיע עם מכשיר דור שלישי מגיע עם כרטיס מן הסתם, לא מוזר שמישהו מגיע לתקן את המכשיר שלו ואין לו כרטיס? לא היית שואל אותו למה אין לו כרטיס? אין תגובה.
לאחר המון המון שיחות טלפון והבטחות לחזור אלי שמחציתם לא קיומו הציעו לי כרטיס חדש בחצי מחיר, במילים אחרות: אתה שקרן אבל כידי שתשתוק נעשה לך טובה ניתן לך חצי מחיר, עוד אמרו לי שהם חיפשו שוב בסניף והכרטיס לא נמצא, למרות שהסברתי להם שאם הוא לא נמצא אז, אין סיכוי שהוא ימצא עכשיו.
בתור אחד שעבד ברשת דומה נתקלתי לא מעט במקרים שהבכירים ביותר גונבים את הדברים הכי קטנים סתם כי הם מוצאים אותם מעניינים מאוד, כמו הכרטיס שלי שהיו עליו המון דברים. אני כמובן לא בא להאשים אף אחד, אבל קורה שאנשים טועים, גם אני בדקתי את התיק שלי ופירקתי את כולו, גם את הדירה שלי הפכתי לנסות למצוא את הכרטיס, וכל מי שיש לו מכשיר דור שלישי יודע שהכרטיס הזה לא יכול ליפול או לצאת מעצמו. כל הזמן הזה לא צעקתי ולא הרמתי את הכל אפילו לרגע על אף אחד, ואני מקווה מאוד שלא בגלל זה עדיין לא קיבל טיפול ראוי.
כרגע אני שוב מחכה שנציג יחזור אלי, כמו ביומיים האחרונים, אני לא מרוצה מהפיתרון שנתנו לי, אני יכול להגיד בוודאות שהמכשיר הגיע לתיקון עם כרטיס, ובתום לב או במכוון איפשהו באורנג הוא אבד.
אני לא בא לאיים ואני יודע שאני סך הכל לקוח קטן ואורנג לא תפשוט את הרגל אבל לאחר שבסניף הוציאו אותי שקרן (ועוד ליד נציגה שמכירה אותי המון שנים), אני פשוט אעזוב את החברה אם לא יתנו לי מענה ראוי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פוגל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה