פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכשתי מכשיר אך אין קליטה בביתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר אין ללי קליטה בבית ואמרו לי יש צפי זה יסתדר בעוד חודשיים ולא יסתדר בקיצור כך משכו אותי הרבה מאוד זמן היום לאחר כ 15 חודשים טומרים לי אין צפי שיסתדר בזמן הקרוב ולכן אנו מוכנים לבטל את העיסקה כמובן מכאן ולהבא אבל לפני שננתק תשלם את כל היתרה על המכשיר 70 שח לחודש אני אומר להם אין לי מה לעשות במכשיר שאין לו קליטה בביתי התשובה אפשר לדבר איתו בחוםץ, עוד תשובה אולי תפתח אותו ותנסה בסלקום וכאלו תשובות , הטענה שלי מכרתם לי מכשיר שהוא לא עושה את מה שהוא צריך לעשות בבקשה קחו אותו חזרה ודעתי גם צריך זיכוי ופיצוי על העבר מחכה לתגובתכם ותודה מראש

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר דן ראובן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה