פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפלאפון של דור שלישי, התכנים והשרות שלו. נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. שמי אבי גורי . אני לקוח חדש בחברת אורנג'. התחברתי לפני כשבועיים. ומאז אני בכלל לא מרוצה מהשרות. קודם כל חסר תוכן בפלאפון (משחקים וכדומה) במידה ואני נכנס לאינטרנט ורוצה להוריד משחק, כל משחק עולה בערך 13 שקלים, למה לא מגיע עם הפלאפון משחקים? זה הרי דור שלישי לא?!?. דבר שני, אני משלם 19 שקלים כל חודש עבור האינטרנט אך בפועל כל דבר שאני נכנס אליו אני צריך לשלם. אני ממש לא מרוצה מהפלאפון. וגם לא מההסבר (מה מגיע לי ומה לא) כשקניתי את הפלאפון. דבר נוסף.. קורה לי שהרבה פעמים באמצע שיחה, השיחה מתנתקת. ואני כבר לא מדבר על זה שהסוללה נורא חלשה ולא מספיקה אפילו ליום אחד. הודע לך מאוד אם תחזרו אלי. תודה
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר אבי, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה