פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול רכישת מכשיר בחברת אוראנג'+ הטעיית הצרכן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יד אליהו ,נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

א
הנידון: ביטול רכישת מכשיר בחברת אוראנג'+ הטעיית הצרכן.
שלום רב להלן השתלשלות האירועים:
16.02.07 שידרגתי את מכשיר הפלאפון שברשותי למכשיר דור שלישי מוטורולה V3xx .
במעמד הרכישה שנמסר לי שבמידה ולא אהיה מרוצה אוכל להחזירו בתוך שבועיים .
המכשיר סובל ממגבלות רבות שלא היה באפשרותי לאבחן בתוך שבועיים מיום הקניה:
1. הסוללה של המכשיר חלשה ואינה מספיקה לי ליום מלא אחד העניין בעייתי מאוד כשאני נמצא בשטח. כאשר פניתי לנציגי השירות בעניין זה נאמר לי כי זו תופעה ידועה וכל הפלאפונים של הדור השלישי סובלים מזמן סוללה קצר אך כאמור הם אינם טורחים ליידע את הלקוחות על מגבלה זו.
2. המכשיר עדין מאוד ומתקלקל בתדירות גבוהה מאוד שאינה סבירה לפאלפון ובפרט לפלאפון חדש.
3. המכשיר נתקע ומאתחל את עצמו ללא כל סיבה.

כאמור במגבלות אלו לא ניתן להבחין בתוך שבועיים מיום הקניה, האם הלקוח אמור לבצע מבחני עמידות למכשיר אותו רכש?

לאור התקלות הרבות שהתרחשו במכשיר וזמן יקר שהתבזבז במרכזי השירות של אוראנג' ביקשתי בתחילת חודש אפריל 07 מנציגי שירות הלקוחות להחליף את המכשיר במכשיר אחר , מסוג נוקיה, כל סוג שהוא אפילו דגמים ישנים יותר וזולים יותר.
נציגי החברה סירבו לעשות כן מאחר שלדבריהם לאחר שעברו 14 ימים הם אינם מסכימים להחזרת מכשיר על ידי הצרכן.
כמו כן נציגי החברה סירבו להחליף את המכשיר הפגום במכשיר חדש מאותו הדגם. (למעט ביום שכבר באתי לסיים את ההתקשרות עם החברה)

בתוך כך שידרגו לאחרונה בני משפחתי הנמצאים בחשבון המשותף את מכשיריהם הסלולארים (לדגמים אחרים של הדור שלישי).
לאחר שנואשתי מהתקלות במכשיר ומחווית השירות בחברת אוראנג' החלטתי ביחד עם בני משפחתי שגם כן התאכזבו ממכשירי הדור השלישי ומהשירות להחזיר את הפלאפונים שברשותינו ולסייים את ההתקשרות אם חברת אוראנג'.
לתדהמתי נציגי החברה מסרבים לבטל את העיסקה אפילו עבור זוג המכשירים שניקנו לפני פחות משבועיים ואף דורשים בנוסף לעלות המלאה של המכשירים עוד מעל לאלף שקלים עבור כל מכשיר כקנס על ביטול העיסקה.
1. כאמור הסיבה של ניציגי חברת אוראנג' לאי החלפת מכשיר המוטורולה היא שעבור מעל ל14 ימים ומצד שני גם אם תבוא עם מכשיר חדש פחות מ14 יום ממעמד הרכישה ותבקשו לבטל את העיסקה לא תצליחו.
2. נציגי אוראנג' אמרו במעמד הרכישה כי ניתן יהיה להחזיר את המכשיר במידה ולא נהיה מרוצים בתוך 14 ימים .
3. חוזה הקנייה רשום בצורה עמומה ולא ברורה מתוך כוונה להטעות את הצרכן.

מאחר והרגשנו מרומים כי נציגכם שיקרו לנו הן בעניין (שהסיבה לכך שלא ניתן להחזיר את מכשיר המוטורולה היא שעברו 14 ימים) והן שאמרו לנו במעמד הרכישה כי ניתן יהיה לבטל עיסקה בתוך 14 יום.
השארנו את המכשירים בסניף יד אליהו . וזאת על מנת שלא תוכלו להגיד שגם הם הוחזרו לאחר 14 יום.

פשוט בושה וחרפה!

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דו"אל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה