פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה ותיקה של חברת אורנג' המדברת בסכומים נורא גבוהים של עד 700 שח בחודש לפני כחודשים בוטלה לי ההוק והנציגות החצופות החליטו שהן מטרטרות אותי אז זה לגשת לנק' שרות שזה רחוק בעיר אחרת מלשלם להם ללכת לבנק ולפקסס הוק חדשה אני כחודשיים מנסה להתנתק לאחר שחודש שעבר פיקססתי 3 פעמים הוק תקינה החודש מתקשרת אליי נציגה חצופה ואומרת לי שהצטבר חוב ולמה לא פיקססתי הוק אחרי שאני מסבירה שפיקססתי הוק היא אומרת לי טוב לכי תעשי את הפרוצדורה שוב זה לא טרטור? מה אני אשמה שהן לא עושות כלום שם ואפילו לא טרחו לעדכן את ההוק הם לא רוצים לנתק אותי יש להן כל מיני שיטות התשה הם יותר גרועים מהוט לא משנה בקיצור הן צברו לי שם חוב רציני ולא מוכנים לנתק אותי כשאתה מבקש מנהל הן אומרות תוך 48 שעות וגם זה לא מגיע עד שמקבלים מנהל התשובה היחידה זה אין מה לעשות ככה זה אני לא אשמה שאת מטורטרת.. שרות מתחת לכל ביקורת וטרטור אינסופי ממש נמאסו עליי
שיתנתקו אותי כבר מה זה צריך להיות נמאסתם אוראנג אתם חרא של חברה תבינו את זה כבר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת מחפודה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה