פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על שירותים שבוטלו לפני מספר חודשים, אי הגעת חשבוניות ללקוח נושא התלונה:
קרן ניר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר נגנב לי פלאפון נוקיה דור 3, העדפתי לקנות פלאפון באופן עצמאי לא דרך אורנג', פלאפון שהוא לא דור 3.
באותו חודש התקשרתי לאורנג' בשביל לבטל את השירותים הנ"ל : שירות גלישה דור 3 על סך 16 ש"ח בחודש, ושירות ביטוח על סך 12 ש"ח בחודש.
באותה תקופה הציעו לי לעבור לשירות חשבון לדואר האלקטרוני והסכמתי, בסביבות חודש ינואר הבנתי שזה לא בשבילי וביקשתי לחזור למצב הקודם שהחשבונית מגיעה ישירות הביתה.
מאז החשבונית לא מגיעה ישירות אליי הביתה, למרות שחודש אחרי חודש התקשרתי לאורנג' הסברתי להם את הבעיה. מה שקורה זה שכל פעם החשבון לא מגיע ואז אני מתקשר והם אומרים שהם "בא נוודא איתך את הכתובת הנכונה" ושישלחו לי את זה בדואר רשום.
בסביבות חודש מרץ אחרי שלא קיבלתי חשבונית הביתה כבר כמה חודשים שמתי לב שהם ממשיכים לחייב אותי על השירותים שביטלתי בחודש ספטמבר. אז כמובן התקשרתי לאורנג' עוד פעם, והסברתי את כל המצב עם החשבונות, ועם החיובים על השירותים שביטלתי. נאמר לי שאני בנושא החשבוניות שזה יטופל, ובנושא החיובים הלא נכונים שאני יקבל זיכוי.


נכון להיום, החשבוניות עדיין לא מגיעות, למרות עוד כמה שיחות שעשיתי למרכז השירות, ביקשתי לדבר עם אנשים ברמה יותר גבוהה כל פעם בודקים איתי עם הכתובת נכונה וז פשוט לא מגיע. בנושא החיובים הלא נכונים נעשה זיכוי רק בנוגע לשירות דור 3, אבל בקשר לדמי ביטוח שלקחו סתם עדייין לא נעשה שם זיכוי.
אתמול התקשרתי עוד פעם, וזה כבר כמו תקליט בקשר לחשבונות, איזה מנהלת דיברה איתי( לפחות ככה היא טענה, אני לא באמת יכול לדעת), ומה מסתבר שעדיין גם בחשבונית האחרונה נעשה חיוב על דמי ביטוח.

המצב הזה כ"כ מעצבן, אתה לקוח של חברה מסויימת יותר מ4 שנים, אתה משלם כסף ומצפה לקבל שירות, אז פעם אחת אתה מתקשר ואומר החשבון לא מגיע תטפלו בזה, ואז גם פעם שניה, שלישית, רביעית. אבל יש גבול, ועוד לוקחים ממך כסף סתם למרות שהתקשרת כמה פעמים כדי לבטל את זה, ואתה אפילו לא יכול להיות מודע לכמה כסף לוקחים ממך, כי החשבונית בכלל מגיעה.
זה כבר מעבר לקבל זיכוי, אני חושב שבאמת מגיע לי יחס קצת יותר טוב מ"בא נוודא את הכתובת", ונזכה אותך בחשבונית הבאה".
זה פשוט עובר כבר כל גבול, פעם אחר פעם אתה מרגיש שמזלזלים בך ופשוט מנפנפים אותך.

כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר קרן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה