פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ברמה שלא הכרת , ואני מתכוון לזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באתי לסניף אורנג שביד אליהו , עם מכשיר הLG שלי.
באתי כי הוא נרטב לי והפסיק לעבוד , מה שלא ידעתי באותו הזמן זה שלא הייתה לו סוללה .
בזמן שהוא נרטב הוא היה אצל חבר שלי ולכן אני לא יודע מה בדיוק קרה.
הנציגה בשירות תיקונים אמרה לי בפירוש ואני מצטט "המכשיר לא יעבוד יותר"
אז הייתי חייב לקנות מכשיר אחד אז קניתי V3 , כי לא היה לי באותו זמן תקציב.
כשחזרתי הביתה עם הLG וה V3 , חיברתי את ה LG למטען והוא פעל בצורה נפלאה עד היום במשך חודשיים הוא עובד מעולה.
אני דורש פיצוי הולם כי עד עכשיו רק סבלתי מהחברה הזאת ומהשירות שלה.
אני כלקוח שהחשבון שלו מסתכם 400 שקל רוצה לקבל שירות הוגן.
אני מקש ממכם פיצוי הולם, אני מעוניין במכשיר 6131 .
אני מבטיח שאני לא מתכוון לוותר לכם !
המכתב נשלח בהעתק למספר גורמים .
כל הנזקים שמרשימה סוג הנזק :
פיצוי הולם , נוקיה 6131 . פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דו"אל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה