פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זוג מכשירי SAMSUNG שלנו אינם מקבלים ומוציאים שיחות כבר זמן רב אך הפתרוןם שניתן לנו באורנג' הוא רק לקנות מכשירים חדשים במינימום 500 ש"ח מכשיר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הננו חברי בורסת היהלומים בעלי 3 מכשירי אורנג.
שני מכשירים (SAMSUNG 514 )התקבלו ע"י לפני כ – 15 חודשים במסגרת ההסדר עם הבורסה .
מאז ובעיקר בחודש האחרון המכשירים יוצאים ונכנסים כל שבוע מתיקונים במרכזי השירות של אורנג' כמעט בכל פעם מוחלף "המוח" של המכשיר ב"מח" מחודש אך לאחר כיום מתברר שהתיקון אינו מועיל למכשירים שכנראה מלכתחילה אינם שווים הרבה ושוב התופעה של שיחות שלא נכנסות ואי אפשרות להוציא שיחות חוזרת על עצמה מצב שכבר גרם לנו לעמוד במצבי חירום ללא אפשרות להוציא או לקבל שיחות במכשיר .
בשל התיקונים הרבים להם נזקקו המכשירים בחודש האחרון הפסדתי 2 ימי עבודה מלאים במצטבר כיוון שיש צורך בהמתנה רבה לשם הכנסת המכשיר לתיקון ולשם המתנה לתיקון וקבלתו בחזרה .
כפי שהנכם מבינים אין לנו שימוש כרגע בטלפונים כיוון שאין אפשרות לבצע בהם שיחות מכל סוג שהוא ,
אנחנו לקוחות עיסקיים ובשל תקלת הטלפונים נגרם לנו נזק כלכלי רב כיוון שלקוחות המנסים להשיג אותנו אינם יכולים לעשות זאת דבר הגורם לכעס רב מצידם .
אחרי שביזבזתי אתמול יום שלם בדיבורי עם נציגים בשירות הלקוחות הטלפוני (יניב וריטה) ולאחר מכן אבי שהוא בעל החן' ישב במרכז אורנג' בבורסה במשך שעות רבות עם מנהלים בכירים הוברר לנו שנהיה חייבים לשלם סכום "סימלי" !!!! עבור זוג מכשירים חדש – והמכשיר הפשוט ביותר שהוצע לנו של חברת נוקיה (בעל דיברות לאוטו שזה התנאי שלנו בקבלת מכשיר אחרת אין לנו אפשרות להשתמש בו כיוון שרוב היום הננו בנסיעה ללקוחות) היה מכשיר 3100 והמחיר המבוקש למכשיר היה 500 ₪.
כלומר שנצטרך להוציא 1000 ₪ על שני המכשירים + התקנת דיבורית חדשה בסכום של 234 ₪ .
אין באפשרותנו להוציא כל סכום שהוא על רכישת פלאפונים חדשים הננו דורשים להחליף לנו את המכשירים הקיימים שכבר הוחלפו 6 פעמים במרוכז , למכשירים אחרים של נוקיה שהם אמינים (לא חייב להיות מכשירים חדשים אין לנו בעיה לקבל מכשירים מחודשים העיקר שימלאו את תפקידם העיקרי של הוצאת וקבלת שיחות )
כספי סוג הנזק :
קבלת זוג מכשירים בחינם כיוון שהמכשירים הנוכחיים תו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, שכן מספר הטלפון להתקשרות אינו תקין תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה