פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחות ושירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה החלטתי לעבור מחברת סלקום לחברת אורנג' וזאת לאחר שהובא לידיעתי שחברת אורנג' יותר זולה בתעריפיה. יצרתי קשר עם החברה ומשום שאני לקוח עסקי הגיע לביתי סוכן ע"מ להציע לי עסקת מעבר לחברתו, לפי דבריו והבטחותיו של הסוכן עמדתי לעשות את הפעולה הנכונה והחכמה ולעבור לחברה זולה יותר, רכשתי 4 מכשירים כשנאמר לי ע"י הסוכן שהם במבצע אחד פלוס אחד, וחתמתי על החוזה.
לכאורה הכל נראה בסדר אך הבעיות התחילו בהגיע החשבונית הראשונה. להפתעתי החשבונית הייתה גבוהה בכמה מאות שקלים מהחשבונית בחברת סלקום, לאחר בדיקה מסתבר שכמעט כל מה שהובטח לי ע"י הסוכן לא קויים (זיכויים למיניהם, הנחות וכו').
כאשר ניסיתי ליצור קשר עם הסוכן נתקלתי בשורה של תירוצים שלא נראים לי הולמים כלל את המצב, לדבריו פעם אחת סבל מכאבי גב ולכן אין באפשרותו להגיע, פעם אחרת אמר שהוא נמצא בשלילת רישיון ולכן שוב לא יכול להגיע בפעמים אחרות כלל לא ענה ולא חזר להודעות. לאחר כשבועיים החלטתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות, לא יתכן שהסוכן שישב אצלי בביתי והבטיח לי שמיים וארץ נעלם שלא היה, לצערי בשירות הלקוחות של החברה נתקלתי בשורה של מקרים דומים, במשך כחודש הועברתי מנציג לנציג כשכל אחד מבטיח ומבטיח ולא מקיים, אפילו מנהלים מסוימים שהבטיחו שיחזרו אלי בתום בירורים לא חזרו ולא הודיעו, חשתי שהיחס והטיפול בלקוח מצד החברה מתחת לכל ביקורת והחלטתי לכתוב מכתב בו אני מבקש להחזיר את המכשירים ולנתק לאלתר כל קשר עם החברה. חשבתי שהמכתב יגרום לחברה לבדוק את המקרה ולטפל בו במהירות, אך שוב טעיתי, רק לאחר כשבוע התקשר מנהל לקוחות וניסה למצוא פיתרון כאשר אינו מוכן לקבל את דרישתי להתנתקות, כאשר ראיתי שאין בכוונת החברה להגיע לפשרה החלטתי לפנות להליכים משפטיים וזאת בידיעת מנהל הלקוחות שאינו ניסה למנוע ממני זאת.
לאחר שבועיים לערך יצרה איתי קשר מנהלת שלטענתה היא בתפקיד בכיר יותר ממנהל הלקוחות שדיברתי איתו, לאחר שיחה בה שוב גוללתי את השתלשלות האירועים התבקשתי להמתין עם פעילותיי ע"מ שתברר את העניין ותחזור אלי, כמובן שהמנהלת לא טרחה לחזור ולעדכן.
איני יכול לתאר את תחושותיי, אני עדיין מתקשה להבין איך חברה נותנת שירות שהוא מתחת לכל ביקורת, ואני בטוח שאין זה צירוף מקרים, אף נציג לא עמד במילותיו.
אני מאוד מאוכזב מהחברה ולדעתי עשיתי טעות כאשר עברתי לחברה זאת, כרגע פניי מופנות להליכים משפטיים בתקווה לסיים את הסיוט המתמשך הזה.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר עברון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה