פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 22.04.07 פניתי למרכז שירות לקוחות של אורנג' ברגבה וביקשתי שאחד המכשירים שלי יהפוך למקבל שיחות בלבד. נציגת השירות תקתקה כמה שניות במכשיר ומסרה לי אותה עם חיוך כזה ואמרה לי הנה כבר מוכן. לקחתי את המכשיר ואפילו לא פתחתי אותו, להפתעתי בבית התברר לי כי היא מחקה את כל ספר הטלפונים שיש לי. כאשר התקשרתי לשירות לקוחות אמרו לי במפורש אין מה לעשות חוץ מלשלוח לך פירוט שיחות ואתה תאתר את אנשי הקשר שלך.
פשוט זוועה של חברה ושל שירות.וכתוצאה מזה עברתי לסלקום.
עילבון, סוג הנזק :
לשחזר בעבורי את כל מה שמחקה הנציגה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר סרואן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה