פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
צומת ביל"ו כתובת:
תיאור הבעיה:
הוריי מנויים בחברצ אורנג' מזה כ 6 שנים ללא תקלות מיוחדות. במהלך שבוע שעבר התגלתה תקלה במכשיר ואחי ניגש אל נקודת השירות בצומת ביל"ו ושהכניס את המכשיר למעבדה . חשוב לציין כי מבחינה חיצונית המכשיר היה מושלם. לאחר כ 20 דק נמסר לאחי כי המכשיר שבור ובמידה ואנו מעוניינים לתקנו , עלינו לשאת בהשתתפות עצמית של 270 ש"ח , ולא המכשיר לא יתוקן. אחי סירב להצעה והמכשיר נמסר לידיו . בבדיקה שלו התברר כי הסוללה אינה יושבת במקום המיועד לה וכי היכן שנמצא הכרטיס SIM , הפלסטיק שבור. מיותר לציין כי אם המכשיר היה במצב הנ"ל טרם נמסר למעבדה , הנציגה אשר מסרה את המכשיר למעבדה , היתה רואה זאת (בתהליך המסירה למעבדה מפרקים את הסוללה מהמכשיר +מוציאים את כרטיס הSIMממקומו).
כל פניותי בנושא אל חברת אורנג' , נתקלו באזניים ערלות. החברה פשוט התנערה מאחריותה. מיותר לציין , כי כך לא אמורה לפעול חברה אשר מתהדרת ברמת שירות גבוהה ("שירות ברמה שלא הכרת" - אך לא מהסיבה הנכונה)
בקשתי היא ברורה וחד משמעית :
*או שיוחלף המכשיר התקול באחד חדש ללא חיוב.
*או שחברת אורנג' תבטל את המנוי לפני תום מועד ההיתחייבות ללא קנס יציאה -במשך 6 שנים הוריי שילמו על שירות תיקונים למכשירם וכשהגיע הרגע שנזקקו לו- לא קיבלו תמורה.
במידה והנושא לא ייפתר לשביעות רצוני , אפנה למועצה להגנת הצרכן + אדרוש את כל הכספים ששולמו במשך השנים על שירות שלא ניתן.
החלפת המכשיר לחדש ללא חיוב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אסרף על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה