|
|
|
|
|
|
מכשיר לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני פלות משנה רכשתי בסניפכם בקניון מלחה בירושלים מכשיר נוקיה 3100. שלוש פעמים המכשיר התקלקל ובאתי אליכם לתקנו. היום הוא התקלקל פעם רביעית ואינו עובד יותר. אינני הולך יותר לתקנו אני מבקש כי תטפלו בעניין. תודה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי זיגמן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר כהן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|