פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בעייתית במכשיר Motorola E1000 המשווק ע"י החברה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
המכשיר משווק ללא ציון תקלה בעייתית במיוחד: המכשיר אינו תומך בעברית בכל הקשור ליישומי ג'אווה ולישומים בכלל. העניין קריטי לגבי אותם אלו הנדרשים להשתמש בתוכנות מבוססות ג'אווה - למשל לצורך קריאת דואר או\ו ניהול יומן פגישות.

רכשתי את המכשיר דרך אורנג' ללא ציון התקלה [במסלול חיילים] ולאחריה הובהר לי כי החברה מטפלת בעניין וכי כבר בקרוב תצא גירסא חדשה שתתקן את העוול. מאז עברה כשנה, ללא שינוי.

למעשה אני משלם על מכשיר מתקדם - ללא התכונות המתקדמות להן אני זקוק. מעבר לעוגמת הנפש, יש כאן הונאת לקוח חמורה, שהרי החברה מסתירה תקלה חמורה במכשיר - עניין שוודאי היה מונע ממני לרכוש אותו מלכתחילה.

כיום אני מתבקש להשתמש בתוכנות במסגרת עבודתי - ואינני מסוגל לעשות זאת במסגרת מכשיר זה. אאלץ, כנראה, לרכוש מכשיר חדש תומך.
הונאת לקוח סוג הנזק :
על החברה לפתור את הבעיה, מפני שהם שיווקו את המוצר ללא ציון התקלה. במהלך השנה האחרונה לא נעשה דבר לצורך תיקונה ואינני סבור כי בזמן הקרוב ייעשה דבר מה בעניין. על החברה לסייע לי לפתור את הבעיה כדי שאוכל לחזור לניהול עסקיי באופן שוטף. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אוריך על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה