פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום שלא כדין ולא כחוק עבור שירות שלא נתבקש ולא ניתן כלל. נושא התלונה:
אבנד חנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏25 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב,

ברשותי מספר קווים סוללריים ברשת אורנג', חלקם פעילים וחלקם חסומים ולא ידעו יציאת או כניסת שיחה מרגע רכישתם.

במהלך השנים פניתי לרשת, והתראתי כי אני חושדת בגניבת שיחות, ובכל אופן
בגביית יתר מחשבוני. אך תמיד נאמר לי כי הדבר הינו בלתי אפשרי והחשבון תואם את המציאות.

במהלך חודש אפריל 2007 פניתי לרשת אורנג' וביקשתי לבטל בכל הקווים את שירותי האינטרנט ולהפסיק לגבות עבור כך תשלום כלשהו.

כמו כן, דרשתי לקבל מכתב שאמנם פניתי בבקשה זו והשירות בוטל ואין ברשותי כל תוכנית גלישה ברשת אורנג'.

עובדי שירות הלקוחות סירבו לנפק לי מכתב זה בטענה כי אין זה בסמכותם, אין באפשרותם, אין הם נוהגים לשלוח מכתבים, ולעוד כהנה וכהנה סיבות. ואף לבקשתי לשלוח לי אישור זה במייל, נמסר לי כי אין אפשרות כזאת, ולזאת למרות שהחשבונית החודשית מגיעה אלי למייל. (לכך יש להם אפשרות). לאחר לחץ מסיבי כבד על עובדת בשם ענבל, היא אכן הסכימה לכתוב מכתב זה והמכתב הגיע.

אולם, להפתעתי הרבה, מיד לאחר ביטול השירות, החלו לחייבני בסכום חדש ברשת האינטרנט. כאשר התקשרתי לברר ולהתלונן על כך, נאמר לי כי זהו תשלום עבור תקופת השירות בה נהניתי מהשירות. כאשר הסברתי כי תשלום זה כבר נגבה על ידם, וכי אין לי כל תוכנית גלישה ולהם אין כל זכות לגבות סכום כלשהו על כך, טענו שאינני מבינה את הדברים וכי הם צודקים.

ביום 24.4.07 התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי לחסום את כל הקווים ולנתק את הטלפונים. ולהפסיק כל גביה בחשבון זה. כיוון שביום זה נסגרה החשבונית האחרונה והחלטתי להתנתק מהם עקב יחסם המזלזל והפוגע שמאוס עלי.

ביום 25.4.07 פניתי שוב לשירות הלקוחות ודיברתי עם רן והעליתי בפניו את בעיית הגבייה המיותרת,כ אשר הוא טוען כי אינו רואה אצלם במערכת ורק לאחר שאני דפדפתי בין קווי הרשת שברשותי, הסתבר לי כי הגבייה נעשית עבור קו טלפון שמעולם לא זכה לדיבור ובוודאי שלא לגלישת אינטרנט, וכאמור הקו חסום מרגע קנייתו (בכל אופן כך ביקשתי שיהיה).

הסכום הינו מיזערי בסך של -.7 ש"ח נכון לחשבונית האחרונה. אינני יודעת אם לא היו מיקרים נוספים בהם היתה גביה ביתר. ביקשתי לקבל את הסכום במזומן אך נאמר לי כי אקבלו בזיכוי בחשבונית הבאה, ולא עזרו כל דברי כי לאין חשבונית הבאה וגם לא תהיה. רן וגם אסנת ניסו לשכנעני להסכים לקבל הסכום בזיכוי בחשבונית הבאה, וכאשר חזרתי על כך שאין ולא תהיה חשבונית הבאה, ואני דורשת את הכסף מידית במזומן בו ביום, הם הציעו כי אקבל בתמורה לכסף מתנה שוות ערך יותר מסכום התשלום, כגון חולצה או תיק - (לא מספיק שאיני מרוצה מהשירות אני גם אעבוד עבור החברה בהתנדבות ואעשה לה פרסום חינם). סירבתי לכך ודרשתי לקבל את הכסף במזומן. רן הציע שאת הזיכוי אעביר לקו טלפון של אדם אחר המחזיק במכשיר ברשת אורנג'. כמובן שסירבתי לכך, תירוצם היה כי העברת כסף מזומן הינה בלתי אפשרית, וכי הוצאות הטיפול בהחזר תעלנה להם יותר מההחזר עצמו וגם החזרת הכסף בכרטיס אשראי הינה יקרה.

כאשר התעקשתי לקבל את הכסף כבר למחרת במזומן, הבטיח רן לברר האם אפשרי להעביר הכסף לסניף הנמצא בקירבתי ולחזור אלי עוד היום, אך באורנג'
כמו באורנג' מבטיחים לחזור, אך אם לא תפנה אליהם, לא תשמע מהם.
בזבוז זמן, עלבון, וכעסים סוג הנזק :
החזר הכסף במזומן לאלתר תוך צירוף מכתב התנצלות על התנהגות הנציגים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אבנד על הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה