פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שנעשה בניגוד להבטחה מפורשת של החברה שלא ייגבה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת פברואר קיבלתי דרישת תשלום מאורנג' בסך 908.50 ש"ח. לאחר פניות רבות מצידי ושיחות אין ספור עם נציגי אורנג' התברר שחלה טעות. מכשיר האורנג' של ביתי שבעבר אני שילמתי עליו עבר לבעלות תנועת הנוער העובד והלומד. אורנג' שידרגה את כל מכשירי התנועה ועבור השידרוג נדרש לכאורה הסכום הזה.לכאורה כיון שכפי שהוסבר לי כיון שהתנועה אינה אדם פרטי היא לא תחויב בסכום הנ"ל.לאחר שהוברר מעל לכל ספק שזו טעות(ולכן זה לקח הרבה זמן)הובטח לי ע"י ענבל נציגת החברה,שלא אחויב בסכום הנ"ל.שיחה זו נערכה ב-27.2.07 ובה הבטיחה לי ענבל חד משמעית שלא אחויב.ביקשתי את ההבטחה בכתב אך היא אמרה שאינה יכולה לשלוח לי מכתב כיון שהסכום לא נגבה ממני וגם לא יגבה בעתיד.לכן היא אמרה שהיא נותנת לי מספר אסמכתא שיהווה הוכחה שהסכום הנ"ל לא יגבה ממני. מספר האסמכתא הוא 137799489.הייתי רגועה ושקטה אך באפריל כשקיבלתי את פירוט החיובים בכרטיס האשראי שלי התברר לי כי ב-13.3.07 למרות הבטחתה המפורשת אורנג' גבתה דרך כרטיס האשראי שלי את הסכום הנ"ל. שוב פניתי ועדיין למרות הבטחות שהעניין יסודר עדיין לא קיבלתי את כספי חזרה.אני דורשת את כספי בחזרה ובנוסף פיצוי על עגמת הנפש והטלפונים הרבים שעשיתי ואני עדיין ממשיכה לעשות ללא הצלחה בינתיים. אני מקווה שתוכלו לעזור לי.
בנוסף לעגמת נפש ובזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
להחזיר את הכסף בתוספת פיצוי וכן התנצלות על לקיחת הכסף למרות הבטחה מפורשת וחד משמעית פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת טוויג על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה