פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סדר עדיפויות נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף מת"מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 14:40 הגעתי לסניף במת"מ כדי לקנות מכשיר נוסף. אני קיבלתי מספר וראיתי שיש לפני רק 2 אנשים באולם המתנה. חיכיתי ופתאום ראיתי שאנשים שנכנסו לאולם לקחו מספרים נגשו לכפיר (מנהל משמשרת שמחלק מספרים) ונכנסו לפני. ולא פעם אחת. ככה חיכיתי 40 דקות ותור שלי לא התקדם אפילו בבנאדם אחד. דיברתי עם כפיר והוא אמר לי שמעביר אנשים על שיקול דעת שלו. שזה יכול להיות לגיתימי אבל 40 דקות חיכיתי וראיתי איך כולם נכנסים לפני. אז כנראה שמכשיר שאני רוצה לקנות לא בא בחשבון בחברה. עכשיו נשקול האם בכלל צריך להשתמש בשירותים של החברה הזאת. הרי הכל זה סדר עדיפויות. כנראה ש 300 שקל שאני משלם כל חודש גם לא נחשבים
עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מוגילבסקי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה