פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימו לב!!! אחרי שיחות ארוכות ומייגעות מבטיחים לכם זיכוי... לא בטוח שהם אכן מזכים נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לא פעם שמתי לב כי מבטיחים לי זיכויים ברם לא דובים ולא יער.
נכון להיום החברה חייבת לי 1300 ש"ח + מע"מ וריבית פיגורים וכמו שאתם מבינים השיחות עימם אינן נעימות ובטח לא קצרות, כל פעם אותו הסרט וצריך לחזור על ההסבר מדוע הכסף שנגבה שייך לי ובסופו של יום אתה מצפה שמישהו ישפה אותך בגין הזמן האבוד ... מה אומרים לי בתגובה מאורנג? מגיע לך פה הרבה זיכויים את גם רוצה פיצוי? אני אומרת.. הרצחת וגם ירשת? הרי זהו כסף שנגזל מכיסי והוא שייך לי בלבד,
אני זועמת ורותחת מהחוצפה שיש לנציגי אורנג'.
+ עודמת נפש על זמני היקר סוג הנזק :
החזר כספי לאלתר + מכשיר חדש כפיצוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אש על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה