פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונות מוגזמים וניצול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
פנו אלי מספר לא מבוטל של חירשים אילמים בטענה שמקבלים חיובים מוגזמים עבור שיחות טלפון. בברור קצר העליתי כי,החברה כנראה, מנצלת לרעה מגבלות
החירש-אילם שבא לרכוש טלפון, הוא כמובן מגיע ללא מתורגמנית לשפת החירשים
נציגת החברה, לא יכולה לתקר עם הלקוחות האלו, מלבישה עליהם המסלול הכי יקר,הם מצידם לא יכולים להתווכח, לא מבינים הזכויות שלהם, והחשבון שמגיע הינו דמיוני. החברה מצידה לא ממתינה אפילו שניה ומעבירה החוב מיידית לעורך דין שדואג להוסיף עלויות לחוב הדמיוני, וההמשך ידוע.מחד, הטלפונים של הדור השלישי נועדו לשיחות וידאו ומשמשות בעיקר את אוכלוסיית החירשים,ומאידך,החברה לא דואגת מלכתחילה להעניק ללקוחות מסלול נוח זול ומתאים בהשמת דגש על הצרכים המיוחדים של האוכלוסיה, יותר הודעות ויותר שיחות,בשיחה עם מוקד השירות ובהסבריי הצודקים לתופעה המכוערת, בה
מנצלים מגבלותיו של החירש, ומחתימים אותו מבלי שיבין על מה הוא חותם,
התעלמו ממני ומטיעוניי.לבחור חירש אילם הגיע סכום ענק לתשלום,קיבל מכתב התראה עוד לא הספיק להגיב עליה נפתח תיק בבית המשפט. בסדר דין מקוצר.
ומיד,לא די בזה שעושקים החירשים האלו, גם מאלצים אותם לשלם כספים מיותרים לעורכי דין. אני חושבת, שיהיה זה ראוי לו,יוצא חוק לחייב חירש אילם
להביא איתו מתורגמנית לפשת החירשים בבואו לבצע עסקאות מסוג זה,
בבנקים, בחברות הגדולות, בכבלים וכו', אני מודה על התייחסות.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה סמוך למועד פנייתה ונתן מענה מתאים. אנו מודים לגברת לוי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה