פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין עם מי לדבר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של אורנג' בערך מיום היוסדות החברה.
לפני כחודשיים נודע לי שדרך החשבון שלי באורנג' יורד כסף ל3 חברות חיצוניות שסיפקו לי שירותי SMS ללא ידיעתי וללא הרשמה לשירות.
לאחר כמה שיחות עם נציגי שירות שהיפנו אותי לדבר עם החברות הללו בעצמי ביקשתי פקס של פניות הציבור שלהם. נאמר לי כי אין להם. איימתי בתביעה מעו"ד ואז הפקס נמצא.
שלחתי תלונה לפניות הציבור ולאחר כחמישה ימים יצרה איתי קשר נציגה ממחלקת פניות הציבור, בשם הודיה וסיכמנו כי היא תחשב זיכוי ותחזור אליי תוך כמה ימים לעדכן אותי בסכום הזיכוי. חיכיתי כשבוע וחצי ואף אחד לא חזר אליי. פניתי לשירות הלקוחות ונציג אמר לי כי אני מקבלת זיכוי ושהודיה הסבירה לי את הכל וכי הפניה סגורה מבחינתם. ביקשתי לדבר איתה שוב. כשהיא חזרה אליי והסבירה לי סכום הזיכוי ביקשתי לקבל את כל החשבוניות רטרואקטיבית על מנת לחשב בעצמי את סכום הזיכוי וגם סיכמנו שתחזור אליי למחרת על מנת שנסכם משהו בנושא השידרוג. כמו כן ביקשתי ממנה שתחזור לקרובת משפחתי באותו נושא ותסגור אותו עימה. הודיה הבטיחה כי גם בנושא הזה היא תטפל מחר.
מאז לא קיבלתי ממנה טלפון ולא חשבוניות. מיותר לציין כי קרובת משפחה שלי ממתינה לטלפון מהחברה עד היום.
לאחר תקופה של כשבוע יצרתי קשר על מנת לדבר עם אחראי של הודיה כי ראיתי שהיא לא סוגרת איתי טיפול כראוי.
הסבירו לי שיחזור אלי מישהו בשם עודד תוך 24 שעות. המתנתי יותר מזה והתקשרתי שוב לשירות לקוחות. נאמר לי על ידי נצי שירות שהודיה תחזור אליי שוב תוך 24 שעות. ציינתי בפני כל הנציגים שאיני מעוניינת לדבר עם הודיה אלא אם מישהו מעליה. הבטיחו לי חזרה בזה הנושא נגמר.
לאחר כמה וכמה ניסיונות כושלים להשיג את עודד ביקשתי לדבר און ליין עם אחראית בשירות לקוחות. בהתחלה לא הסכימה אך כשהבינו שאני לא ארד מהקו העבירו אותי למישהי בשם מוריה. זה היה ביום רבעי, ה - 25.4.07 . ציינתי בפניה את הבעיה שלי והסברתי שהטיפול בי כושל ואני לא מקבלת מענה לבעייתי וכי אני מעוניינת להיתנתק מהם.
היא הסבירה לי שתוך 24 שעות יחזור אלי גורם מוסמך שיוכל לטפל בבעייתי וגם ציינה שמכיוון שהיום יום רבעי אז אם לא חוזרים אליי מחר -יחזרו ביום ראשון הקרוב.ביום ראשון צילצלתי שוב לשירות לקוחות לוודא כי הנציג חוזר אליי. אמרו לי שתוך 24 שעות יחזרו אליי. כשהסברתי לנציגה שהיום זה ה 24 שעות (אני כבר לא מדברת כמה זמן עבר מאז) והיא אמרה שתדאג שיחזרו אליי בהקדם. היום ה 1.5.07 וטרם קיבלתי טלפון מהחברה.
חשוב לציין שכל פניה שלי לא נענתה ואף נציג לא דאג לעקוב אחר פתרון הבעיה ואף שום גורם בכיר לא לקח על עצמו אחריות לסגור איתי את העניין
אם בהתחלה לא התכוונתי להיתנתק היום זו דרישתי ובדרך אני מתכוונת לנתק את כל מי שרק אוכל.
את התלונה כבר פרסמתי בכמה פורומים של צרכנות וגם פניתי לתוכנית טלוויזיה בערוץ 2 שבשמחה נענו לעניין וביקשו שאני אשיג עוד שני אנשים שנפגעו מאותו עניין ומעוניינים להיצטלם.
איני מתכוונת לוותר ומוכנה ללכת עם הסיפור עד הסוף!
מקווה שתוכלו לעזור לי בבעיה.
בזבוז זמן וזלזול סוג הנזק :
פיצוי הולם על הנזק שנגרם וניתוק מיידי מהחברה שלי ושל כל המשפחה שלי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת פליטשטיין על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה