פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' לא מנתקת אותי וגם לא מוכנה להחזיר את כספי כפי שהבטיחה נושא התלונה:
ליפשיץ יערה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' עמל 8 פארק תעשיות אפק ראש העין ת.ד 435 מיקוד 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוחה של אורנג' במשך כמה שנים, עד לשלב שבו קיבלתי שירות תיקונים לקוי והחלטתי שברצוני להתנתק ולעבור לחברה אחרת שגם הציעה לי תנאים טובים יותר.
פניתי לאורנג' בבקשה לנתק את הקו שלי ולסיים את יחסינו, אך הם השכילו לשלח אליי את נציגי השימור המצטיינים שלהם על מנת לשכנע אותי שלא להתנתק. היה זה במאי 2005.
לאחר כמה שיחות מעייפות למדיי, שבהן עשו הכל כדי למנוע ממני את הניתוק, התייאשתי לגמרי. הרגשתי שלא משנה מה אומר לחברת אורנג', היא מצידה לא תנתק אותי לעולם. וכך נוצר מצב שבו שילמתי לחברת אורנג' בכל חודש תשלום חודשי קבוע, זאת למרות שלא השתמשתי בקו זה כלל! (תשלום של כ- 10 ש"ח בכל חודש).
כך עברה לה תקופה ארוכה, שבה תרמתי לאורנג' עשרות שקלים בכל חודש, רק בגלל ההתעקשות שלהם שלא לנתק אותי.
בתחילת 2007 (לפני כמה חודשים) החלטתי לשים לסיפור הזה סוף, ואגרתי כוחות להתחיל את כל שיחות ה''בבקשה תנתקו אותי'' מחדש. התמריץ שלי היה שכרטיס האשראי ממנו ירדה הוראת הקבע של אורנג' עמד לפוג תוקף, כך שזוהי הזדמנות לסיים את הסיפור המטריד הזה.
התקשרתי לאורנג' והסברתי שעד כה שילמתי מבלי בכלל להשתמש בקו, אבל היום אני רוצה להתנתק ויהי מה ואף ציינתי שאינני דורשת את הסכום שנלקח ממני עד כה, רק שינתקו אותי היום, ולא יגבו ממני יותר דבר.
אז דיברתי עם מספר נציגים ואחראים (תמיר, מס' פנייה: 135954682, ליאור ועוד נציגים שאיני זוכרת את שמם), וכל אחד הבטיח שאנותק, וששולחים לי התחייבות לחתום עליה (בקשה להפסקת שירות), וכולם הבטיחו שהחל מינואר 2007 לא אחויב יותר.
כמובן שזה לא קרה, והמכתב ניתוק גם לא הגיע, אלא רק לאחר שנאלצתי להתקשר שוב ושוב ולבקשו מחדש (ובכל פעם השמיעו תירוצים שונים ומשונים) ובכל חודש עד היום ממשיכים להוריד לי כ- 10 ש"ח מהכרטיס אשראי החדש שהונפק לי. זאת למרות שכבר חתמתי על מכתב הניתוק ושלחתי אותו גם בדואר וגם בפקס!
והכי מצחיק שאם אני מנסה להתקשר לקו אורנג' שלי, אז הוא כבר מנותק! כך שלא ברור לי על מה ממשיכים לגבות ממני כסף...
אני כבר מיואשת, ואיני יודעת מה צריך לעשות כדי שיחזירו לי את עשרות השקלים ששילמתי ללא הצדקה.
אסכם:
הובטח לי שהחל מינואר 2007 אורנג' תנתק אותי ולא תגבה ממני יותר תשלום.
אני דורשת את ההחזר הכספי שמגיע לי בהקדם האפשרי!
ואם אורנג' הייתה חברה שקצת יותר מכבדת את עצמה ואת לקוחותיה, נדמה לי כי הייתה מוצאת לנכון להחזיר לי גם את הכסף שנגבה ממני בשנת 2006 ללא כל סיבה היות ולא נעשה שימוש בקו זה. אך לא אהיה קטנונית, לפחות את מה שהבטיחה, שתקיים.
אודה לעזרתכם!!
נזק כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי כפי שהובטח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת ליפשיץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה