פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לגבי תלונה 18991 שירות שמאפיין חברת אורנג'(המשך מתאריך 23.04.07) נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לא הייתה שום התקשרות מקשרי לקוחות של החברה אלי
שיפסיקו לבלבל את המוח
עלבון סוג הנזק :
שיפסיקו לשקר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר ויפיק על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה