פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה עבור שיחות מטלפון גנוב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ - 5 שנים נגנב טלפון הנייד של חמתי, היא הודיעה על ביטול והם נתנו לה מספר תלונה (לאחר 5 שנים מי זוכר את המספר). היא לא התכוונה לחדש את הקו הזה כי היו לה עוד 4 מכשירי טלפון והיא לא הייתה זקוקה לקו ולטלפון זה.
לפני כשבוע התקשרו אליה והודיעו לה כי היא חייבת להם 4000 ש"ח על שיחות שנעשו בחודש האחרון מהמכשיר הנ"ל, השיחות נעשו מהשטחים או לשטחים (צריך לציין שלא נעשה שימוש במכשיר למעלה מחמש שנים). מאחר וחמתי דוברת אנגלית היא לא הבינה על מה מדובר. הם הודיעו לה כי אם היא לא תשלם היא תצטרך להוסיף לסכום גם עמלת עו"ד וכדומה. היא ביקשה מהם לבדוק את הנושא שוב כי היא הודיעה להם בזמנו על ניתוק, אך הם משום מה לא מוצאים את ההודעה על ביטול. מהפחד היא נתנה להם את כרטיס האשראי שלה וביקשה לפרוס את זה ל12 תשלומים. בנדיבותם הם הורידו לה מהסכום את המע"מ ודמי טיפול והיא משלמת "רק" 2700 ש"ח. חמי ביקש לבטל שוב את המכשיר כדי שלא יאלץ בעתיד לשלם חשבון נוסף עבור שיחות שלא הם עשו, ושוב נתנו לו מספר הודעה על ביטול. הוא ביקש את זה בכתב והם אמרו לו כי לא ניתן לקבל בכתב והתעקשו להמשיך ולתת לו את המספר ביטול הזמנה.
עוגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן ובושה על השירות סוג הנזק :
החזר כספי, ביטול הנייד באופן מיידי + מכתב שמבטל את הנייד פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת מרקס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה