פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על התנהגות נציגת מכירות, החתמה על חוזה בצורה חובבנית וקושי בהתנתקותiv נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מועסק כעובד outsourcing בחברה גדולה במשק אשר יש לה חוזה עם orange.
נודע שכחלק ממבצע כללי, ניתן לצרף אנשים מהמשפחה לתנאי מבצע נוחים.
אשת מכירות של החברה הגיעה לביתי והציגה לאישתי ולהוריה את המכשירים שניתן לקבל, הם מסרו לה פרטי כרטיס אשראי והיא אמרה שהיא תחתים אותי בחברה בה אני עובד.
אין ספק שאני מתחרט על כל העניין ומצטער שהכנסתי ראש בריא למיטה חולה.
לאחר כמה דחיות (בלי להודיע מראש) של הפגישה המתוכננת בחברה, הגיעה לבסוף נציגת המכירות וביקשה שאחתום על החוזה, ניסיתי לשאול אותה אם אפשר לראות את החוזה לפני כן, שאלה זו שלי גררה גיחוך של נציגת המכירות שטענה כי אין מה לראות מראש ופשוט צריך לחתום, אמרתי שוב כי לא מקובל עלי לחתום בלי לקרוא את החוזה, היא שוב גיכחה ונתנה לי לקרוא את החוזה במהירות דרך הלפטופ שלה.
היא אמרה שאי אפשר לקבל את החוזה במייל עד לאחר החתימה על החוזה ! נקודה אבסורדית לכל הדעות.
בנקודה זו אמינות נציגת המכירות עדיין לא הייתה מעורערת לגמרי בעיני וידעתי שאני חותם על עיסקה שאמורה להיות ג'נרית בין אוראנג' לחברה שבה אני נמצא ומאחר שהיה קשה מאוד בתנאים הללו לקרוא את החוזה, היא דגמה לבסוף את חתימתי בעט אלקטרונית, הסבירה על תנאי ההתקשרות בצורה מבולבלת והלכה.
לאחר מכן, עברנו ,אני אישתי והוריה על החוזה.
ראינו לתדהמתנו, כי כל תנאי ההתקשרות אינם מפורטים בדרך זו או אחרת בחוזה, כי החוזה מציין שתנאי ההתקשרות הם תנאי לחוזה והיו אמורים להישלח אלי לפני החתימה לחוזה ולא נשלחו וכי אני מחוייב לשלם דרך כרטיס האשראי שלי תוך כדי ציון מספר כרטיס האשראי שהוא כלל לא שלי, אלא של הוריה של אישתי.
הוריה של אישתו זעמו - ובצדק וביקשו ממני לבטל את העיסקה כי הם טסו לחו"ל למחרת.
אביה של אישתי עוד הספיק להתקשר לנציגת המכירות ולבקש ביטול עיסקה, נציגת המכירות התקשרה אלי לאחר השיחה וטענה כי אביה של אישתי "מרוצה מהכל חוץ מדבר קטן" - לא היה ולא נברא.
לאחר מכן אישתי ביקשה ממנה כמה פעמים לבטל את העיסקה של הוריה, לאחר כמה שיחות כאלה נציגת המכירות הפסיקה משום מה לענות לשיחות של אישתי.
כאשר אני התקשרתי אליה, היא טענה כי אישתי לא ניסתה כלל לבטל את העיסקה.
אמרתי לנציגת המכירות כי לא כך הדבר וכי אני מבקש לבטל את העיסקה באופן מיידי וכי לפי חוק הגנת הצרכן אני זכאי לעשות זאת עד שבועיים לאחר חתימה על החוזה, שבכל מקרה הוא מפוקפק למדי משום שחלק מהפרטים שרשומים בו אינם נכונים וכי לא קיבלתי לקרוא את החוזה בצורה מסודרת לפני החתימה.
נציגת המכירות אמרה לתדהמתי כי לא ניתן במקרה כזה לבטל עיסקה כי זה לקוח עיסקי.
בנקודה זו (שבוע לאחר החתימה) כל העניין הפך לסיוט.
אנשים שעובדים איתי בחברה שמעו על הסיפור ומיותר לציין שהתלהבותם להצטרף למבצע המשפחתי ירדה מאוד ובצדק.
הפער בין הקלות הבלתי נסבלת בהחתמה על חוזה בצורה חסרת סבלנות ומעליבה ובין הקושי בפירוק העיסקה רק כמה ימים אחרי חתימה ממש בלתי נסבל.
במבט לאחור, אני מצטער שהכנסתי ראש בריא למיטה חולה ומצטער על ההצטרפות למבצע.
עוגמת נפש לקרוביי ובזבוז זמננו סוג הנזק :
ביטול מיידי של העיסקה אותה אני מעוניין להפסיק פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר משיח על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה