פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי פעם שניהי על שידרוג מכשיר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח העמל 8 ראש העין כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני לקוח של חברת אורנג' בתאריך ה 2/5/07 שידרגתי את הטלפון שלי למכשיר דור 3.5 בעלות של 36 שח ל 36 חודשים סה"כ 1296 ש"ח כולל מע"מ ואני מדגיש כולל מע"מ,
לתדהמתי גילתי שחברת אורנג' מחייבת אותי על סכום של 39 ש"ח לחודש סה"כ 1403.99 ש"ח
פניתי למרכז השירות שרכשתי ואמרו לי שלא שככה מופיע אצלהם בכלל מכשיר אחר ממה שרכשתי [סוני אריקסון ואני רכשתי מטורולה V3XX]
כמו כן במרכז השירות הטלפוני נאמר לי כך אני לא מבין את החברה הזואת זה כבר פעם שנייה שיש להם תקלה חשובנית אצלי
ראה תלונה מ"ס 13267 מתאריך 19/9/2006
אני מבקש ממכם אולי אתם תוכלו לעזור לי עם חברת אורנג' והטעויות הפיננסיות שלהם
** כמו כן אבקש מנציגת חברת אורנג לענות לי עניינית ולא תשובה לקונית**
תודה
כספי סוג הנזק :
אבקש לקבל את כספי חזרה עומת נפש ופיצוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למרהופמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה