פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי ללקוח< נושא התלונה:
אבקסיס אופיר שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות בעיה בגלישה סלולרית במכשיר סמסונג 944 היה צורך בעדעון גרסה דבר שהיה גורם לאיבוד כל הנתונים במכשיר כולל תמונות טקסטים וכו' לאחר הבנה הוסכם על "מחווה שירותית" כגון החלפה למכשיר מתקדם מסוג lg דור שלישי לתדהמתי ולאחר ששאלתי בפירוש הוסבר לי שאני אשלם רק תוספת של 5 שח בחודש ולא אכנס להתחייבות מחדש. בקצרה אני עדיין משלם על המכשיר הישן וגם על החדש ובנוסף עידכנו לי חבילת גלישה בך 25 שח בחודש ללא ידיעתי
כרגע אני בהתחייבות ארוכה ממה שציפיתי ללא יכולת להשתחרר ואין מוצא
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי או יציאה והפסקת השימוש בקו ללא קנס פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אבקסיס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה