פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי והסתרת מידע מהלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח אורנג' כבר יותר מעשר שנים,
עד שעברתי למכשיר הדור השלישי (nokia 6280) לא היו לי יותר מידי בעיות או טענות.
זה התחיל בזה שהיו לי ניתוקים בקו כל הזמן והפתרון של המנהל המשמרת היה להחליף לי את המכשיר למכשיר "ממוחדש", שאלתי את מנהל המשמרת אם זה כדאי ואם מכשיר ממוחדש זה כמו מכשיר חדש? ואם יפסקו כל הבעיות והוא ענה בחיוב לכן הסכמתי להחליף.
לא חשבתי לרגע שחברת אורנג' תחליף לי את המכשיר ששילמתי עליו מכספי קרוב ל-3000 ₪ למכשיר תקול ומלא בעיות, פלסטיקה חיצונית סדוקה וכרטיס זיכרון שנכנס למכשיר בקושי רב! אז החליפו שוב פעם את המכשיר והפעם למכשיר עם סליידר לא תקין! הלכתי למעבדת שירות בשביל לתקן את הבעיה אבל הבעיה חזרה לאחר שבוע שוב וכעת אני עם אותו מכשיר לא תקין! שביקשתי לקבל את המכשיר שלי ששילמתי עליו דיי הרבה כסף בחזרה, נאמר לי שזה בלתי אפשרי.
לאחר מכן התחילו להופיע בחשבוני חיובים על שירותי מידע ותוכן (דבר שקיבלתי בחינם ולא הייתי אמור לשלם עליו), בדיקת תקינות מכשיר 85 ₪ שאפילו בשירות לקוחות לא ידעו להגיד לי מה זה ולמה חייבו אותי על זה! וכמובן כל הזיכויים שהייתי אמור לקבל בחשבון אם זה 70 שקל על מטען שקניתי ופקססתי את החשבונית לבחורה בשם חני שאמרה לי שאין לי מה לדאוג היא תזכה אותי בחשבונית וכמובן זה לא קרה. עם זאת היו עוד כמה זיכויים שהייתי אמור לקבל אם על זמן אוויר חינם שהובטח לי וכו' ולא קיבלתי אותם!
אחרי כל זה שאלה אותי מנהלת משמרת איך היא יכולה לפצות אותי, אמרתי לה שאני צריך בטרייה לפלאפון כי שלי לא עובדת כל כך טוב, אז הגיע שליח, לקח את הבטרייה שלי מקורית של נוקיה שבאה עם המכשיר והביא לי במקומה בטרייה
לא מקורית שיכולה להזיק למכשיר!
מקרה נוסף הוא שחיכיתי לטכנאי שיבוא לבדוק את הקליטה בבית שלי עקב בעיות קליטה יותר מחודשיים!!!!!!! כשלי אמרו שמיום הפניה מקסימום עשרה ימים יגיע טכנאי!אחרי חודשיים הגיע הטכנאי, אבל עכשיו אני עדיין מחכה לקבלן שיבוא להתקין לי את האנטנה!
במשך כל ההתנהלות הזאת עם חברת אורנג' ומנהליה, לא הייתה פעם אחת שאמרו שיחזרו אלי ובאמת חזרו אלי!
כל פעם הייתי צריך להתקשר ולהזכיר להם על הבעיות שלי ומה שאומר שאני צריך לדבר כל פעם עם מישהו אחר ושאני אומר לו שנמאס לי כל פעם לספר את הסיפור שלי מהתחלה הוא טוען שהוא לא יכול להעביר אותי לבן אדם שטיפל בי כי אין לו אפשרות!
ואחרי כל זה שכבר לא נשאר עם מי לדבר, אני מבקש שישלחו לי טופס לניתוק מהחברה ומנהלת משמרת אומרת לי שלא ניתן לשלוח אלא שאני אצטרך ללכת לנקודת שירות, מה שאני שומע פעם ראשונה, כי בדיוק יומיים לפני קרוב משפחה שלי קיבל את הטופס לניתוק בפקס, ולא מספיק זה... פתאום אני שומע משהו חדש מנציג אחר ברשת אורנג', הוא מעדכן אותי שאני מחויב עוד שנתיים לרשת אורנג' בגלל שאני בתוכנית חיילים ואם אני מתנתק אז אני ממשיך לשלם!!!
בחיים אף אחד לא עדכן אותי בזה שאני מחויב, הייתי שלוש שנים במסלול חיילים אחר כך שידרגתי את המכשיר ועדיין נשארתי באותו מסלול חיילים, אף אחד לא אמר לי לרגע שאני מחויב וכל מסמך שחתמתי עליו נעשה בצורה דיגיטלית שבכלל לא הראו לי על מה אני חותם, וכששאלתי נאמר לי שאני חותם על קבלת המכשיר החדש!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פרי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה