פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
דרישה מופרזת לתשלומים שונים ללא הפסקה, למרות שסוכם על גמר חשבון- עם מנהל בשם צבי ממרכז השרות ברח' צ'בוטינסקי פ"ת, ולאור שיחה עם מנהלת בשם רעות, מהמרכז הפיננסי, מתברר שלא רשום במחשב התשלומים ששילמנו והבטיחה לבדוק ולחזור אלינו.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת סגלוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה