פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות קלוקל + אי תגובה מחברת אורנג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ר"ג ליד שילב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית, התלונה המופיעה לעיל נשלחה לאורנג באתרה (מ.פניה 1-4OJHFO) וטרם קיבלתי התיחסות בנדון.
לעניין הפניה:
הנני לקוח אורנג' זמן לא קצר – תחילה כפרטי ואח"כ עסקי. היום נתקלתי, לראשונה, בשרות מביש במוקד השרות ברמת-גן\ ב"ב (ליד שילב).

במכתב זה אינני פונה עקב בעיה טכנית במכשיר שברשותי (למרות שעדיין לא תקין למרות שמבוטח) אלא ביחס בעיתי שקיבלתי ממנהלת מרכז השרות \ אחראית משמרת - ענת.

ביום שישי 25.5.07, הגעתי למרכז השרות עקב תקלה חוזרת במכשיר(שנתקבל יום חמישי קודם), לאחר טיפול הנוסף בקשתי לוודא כי הבעיה לא תחזור על עצמה, נאמר לי כי הבעיה טופלה וכי אין כל ביטחון כי התקלה לא תחזור ולכן ביקשתי לדבר עם אחראי.

לאחר מספר דקות נגשה אלי ענת ובקשה לשמוע את כל העניין מחדש בפרוטרוט כאשר במהלך דברי המנהלת קטעה את דברי(בחוסר נימוס) תוך כדי ניסיון "לגרור" אותי לנושאים שונים (לדוג', לאחר שהסברתי לי כי איכות השיחה משתבשת היא ניסתה לגרור אותי כי הבעיה בקו ולא במכשיר, משום מה).
חשוב לציין כי שפת הגוף שלה הייתה תוקפנית משהו וככל שהשיחה שלנו התארכה טון הדיבור שלה עלה – צורת ה"עבודה" של אותה המנהלת הפליאה אותי מכיוון שאני הכרתי על היום שרות שונה לגמרי.

באותו עניין, לפני שהגיע תורי שמתי לב כי גברת ש"טופלה" על ידה בעמדה שונה זכתה לשרות לא פחות "נעים" ממה שאני קיבלתי.

לסיכום, אולי זה היה פשוט יום "לא טוב" של אותה המנהלת,אך אני ממליץ לכם כחברה לבדוק את הנושא ואף לשלוח לסניף בעת משמרת של המנהלת לקוח סמוי לבדוק את טענותיי.

אם תהיה אפשרות גם לטפל בתקלה הטכנית - אני אודה לכם.
עלבון סוג הנזק :
מכשיר תקין ואולי גם פיצוי על הטיולים למוקד ועל הזמן ההמתנה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דו"אל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה