|
|
|
|
|
|
תשלום חודשי קבוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אציין שיש לי 2 מנויים שאחד מהם לא בשימוש בכלל ועליו ניתנה ההטבה לפני כ-11 חודשים לערך , ההיתי במרכז שירות באורנג התלוננתי על בעייה במכשיר - המכשיר תוקן וכפיצויי נתנו לי כהטבה לחודש חינם SMS אסטרולוגיה בחינם . וודאתי מס פעמים שכעבור חודש ההטבה מסתיימת ואין צורך להתקשר ולבטל .
אבל כמובן ש"ההטבה" המשיכה ובתשלום .
4.95 לחודש לאחר כ-9 חודשיים בערך התקשרתי לחברת אורנג' וביקשתי לבטל את השירות הנ"ל ולקבל זיכוי על התקופה . נאמר לי שאין בעייה קיבלתי זיכוי .
אך שוב עבר חודש וכמובן חוייבתי על השירות.
התקשרתי ושוב הבטיחו שזה לא יחזור והשירות בוטל מכל מקום אפשרי - כך הובטח לי ע"י נציגת שירות
וכמובן שוב אחרי חודש הנושא חוזר על עצמו .
אין לי יותר למי לפנות - כל חודש נציג אחר מבטיח את אותם הבטחות ושום דבר לא קורה .
אציין שאני כלל לא מקבלת את ההודעות הנ"ל על המכשיר ז"א שהשירות לא עובד רק מחייבים אותי .
טוב . התקשרתי גם כרגע וכמובן הבטיחו את אותם הבטחות
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי זיגמן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אביאל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. |
תגובה: |
ראי תגובה |
פתרון: |
|
|
|