פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נגישות לאתר האינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתר האינטרנט של החברה הינו נגיש רק לדפדפן מסוג אינטרנט אכספלורר.
לקוח של החברה המסרב להשתמש בדפדפן נחות ומסוכן ופרוץ כמו האכספלורר לא יכול להיכנס למרבית השירותים המוצעים באתר החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התאמת האתר לסטנדרטים הבינלאומים של בניית אתרי אינט פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, שכן מספר הטלפון להתקשרות אינו תקין. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה