|
|
|
|
|
|
אי נגישות לאתר האינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתר האינטרנט של החברה הינו נגיש רק לדפדפן מסוג אינטרנט אכספלורר.
לקוח של החברה המסרב להשתמש בדפדפן נחות ומסוכן ופרוץ כמו האכספלורר לא יכול להיכנס למרבית השירותים המוצעים באתר החברה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התאמת האתר לסטנדרטים הבינלאומים של בניית אתרי אינט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, שכן מספר הטלפון להתקשרות אינו תקין. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|