|
|
|
|
|
|
תקלה במכשיר לא נפתרת |
נושא התלונה: |
פינקלשטיין גנאדי |
שם/כינוי: |
יום שישי 16 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך המכבים 28, ראשל"צ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מכשיר טלפונ Motorola C380 באורנג' ומאז טלפון נתקע מידי פעם. 3 פעמים פנינו לאורנג' לקבל שירות, מכשיר נבדק ונמצא תקין אך תקלה חוזרת. להחליף את המכשיר או לזכות אותנו בקניית מכשיר חדש באורנג' מסרבים. מה אפשר לעשות במקרה הזה?
|
החלפת מכשיר חדש או זיכוי בקניית מכשיר אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פינקלשטיין, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|