פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר לא נפתרת נושא התלונה:
פינקלשטיין גנאדי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך המכבים 28, ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשנו מכשיר טלפונ Motorola C380 באורנג' ומאז טלפון נתקע מידי פעם. 3 פעמים פנינו לאורנג' לקבל שירות, מכשיר נבדק ונמצא תקין אך תקלה חוזרת. להחליף את המכשיר או לזכות אותנו בקניית מכשיר חדש באורנג' מסרבים. מה אפשר לעשות במקרה הזה?
החלפת מכשיר חדש או זיכוי בקניית מכשיר אחר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פינקלשטיין, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה